اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز آموزشی درمانی حضرت ولیعصر (عج) اراک:

بخش دیالیز بیمارستان ولیعصر (عج) اراک دچار حریق شد

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز آموزشی درمانی حضرت ولیعصر (عج) اراک از وقوع حریق در بخش دیالیز این بیمارستان و سرویس دهی این بخش ظرف کمتر از دو ساعت خبر داد.

بخش دیالیز بیمارستان ولیعصر (عج) اراک دچار حریق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک میثم بخشی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه ساعت 3 و 30 دقیقه بامداد امروز  انبار مجاور بخش دیالیز بیمارستان ولیعصر(عج) اراک بر اثر سانحه‌ای دچار آتش سوزی شد که با سرایت آتش به بخش دیالیز خدمات‌دهی قسمتی از این بخش به طور موقت دچار اختلال شد.

وی با بیان اینکه سرایت حریق به بخش دیالیز موجب وارد شدن خسارت به بخش دیالیز شده و مشکلاتی را در امر خدمات رسانی به وجود آورد، تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته سرویس‌دهی این بخش ظرف کمتر از دو ساعت به حالت عادی برگشت و هم اکنون این بخش آماده خدمات ‌رسانی به بیماران است.

مدیر مرکز آموزشی درمانی ولیعصر(عج) اراک ادامه داد: به محض وقوع حادثه با اطلاع به آتش‌نشانی اراک پرسنل ایستگاه‌های شهری اراک به منظور مهار حریق وارد عمل شدند که تلاش آتش‌نشانان و همکاری پرسنل و مدیران بیمارستان حریق کنترل شد و از گسترش و سرایت به سایر بخش‌های حساس و کلیدی مرکز جلوگیری به عمل آمد.

به گفته وی بعد از وقوع حریق کمیته بحران بیمارستان تشکیل شد و با تقسیم وظایف با توجه به حساس بودن بخش دیالیز سه کارگروه فنی و مهندسی، بهداشت و درمان و خدمات پشتیبانی فعالیت خود را آغاز کرده و ظرف کمتر از دو ساعت تمامی فعالیت‌های این بخش آغاز شد.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز گفت: خوشبختانه هیچ‌گونه تلفات و صدمه انسانی به بیمارستان وارد نشد.

سیدمحمد جمالیان افزود: هماهنگی‌های لازم برای آماده باش مرکز آموزشی درمانی حضرت امیرالمومنین(ع) اراک و بیمارستان تامین اجتماعی شازند صورت گرفته که در صورت نیاز بیماران اورژانسی دیالیزی از این مراکز خدمات بگیرند.

وی بیان داشت: بخش دیالیز مرکز آموزشی درمانی ولیعصر(عج) اراک با 31 دستگاه دیالیز 176 بیمار را زیر پوشش خود دارد و روزانه به 75 بیمار خدمات ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/87001/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول