اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت شهرداری منطقه 20

دانش‌آموزان جنوب تهران با روش‌های اطفای حریق آشنا شدند

خبرگزاری فارس: دانش‌آموزان جنوب تهران به همت شهرداری منطقه 20 با روش‌های اطفای حریق آشنا شدند.

دانش‌آموزان جنوب تهران با روش‌های اطفای حریق آشنا شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعتی پیش کارگاه آموزشی روش‌های اطفای حریق و استفاده از خاموش کننده‌های دستی در مدارس منطقه 20 برگزار شد.

شهردار ناحیه شش شهرری در حاشیه این کارگاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: به‌ منظور آشنایی دانش‌آموزان با اصول ایمنی و آتش‌نشانی و روش‌های کنترل و پیشگیری از آتش‌سوزی، کارگاه اصول آتش‌نشانی و ایمنی در مدارس حافظ و ولایت در محله نظامی برگزار شد.

بابک جعفری افزود: در این کارگاه با حضور کارشناس سازمان آتش‌نشانی ضمن آشنایی با مواد محترقه و خطرات ناشی از آتش‌سوزی، راه‌های پیشگیری و مقابله با آتش‌سوزی و مواد قابل اشتعال، روش‌های استفاده از انواع خاموش کننده‌ها و نحوه اطفای حریق به وسیله کپسول‌های آتش‌نشانی به دانش‌آموزان آموزش داده شد.

شهردار ناحیه شش شهرری در پایان به برگزاری کارگاه‌های آموزش شهروندی در سراهای محلات اشاره کرد و گفت: به همت امور بانوان اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه شش، کارگاه ظرفیت‌سازی اجتماعی با موضوع مهارت انتقادپذیری با شرح مباحثی در خصوص مهارت انتقادپذیری، آموزش و مشارکت اجتماعی، ارتباط مؤثر و ...  در سراهای محلات برگزار شد.

انتهای‌پیام/2462/م۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول