اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اقدام به‏موقع شهروندان

حریق پیکان‏وانت در سمنان مهار شد

خبرگزاری فارس: با اقدام به‏موقع و سریع شهروندان سمنانی، آتش‏سوزی خودروی پیکان‏وانت قبل از گسترش شعله‏های سرکش آتش در دقایق اولیه مهار شد.

حریق پیکان‏وانت در سمنان مهار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ظهر امروز در تماس شهروندان با سامانه 125 آتش‏نشانی سمنان، گزارش آتش‏سوزی یک دستگاه خودروی پیکان وانت داده شد.

ستاد فرماندهی سازمان آتش‏نشانی سمنان با دریافت این خبر، زنگ حریق ایستگاه شماره یک را به صدا درآورد و آتش‏نشانان این ایستگاه را به محل وقوع حادثه واقع در سمنان میدان نماز، روبه‏روی فروشگاه اتکا اعزام کرد.

حسن هراتیان، فرمانده اعزامی ایستگاه شماره یک آتش‏نشانی سمنان در خصوص این حادثه گفت: در محل حادثه مشاهده شد که حریق یک دستگاه خودروی پیکان وانت که قسمت محفظه موتور آن آتش گرفته بود، با اقدام به‏موقع چند تن از شهروندان با استفاده از چند دستگاه خاموش کننده پودری در دقایق اولیه آتش‏سوزی و قبل از رسیدن آتش‏نشانان مهار شده است.

وی اضافه کرد: آتش‏نشانان با بررسی و ایمن‏سازی خودرو و همچنین قطع سیستم برقی آن، از بروز حوادث بعدی پیشگیری کردند.

فرمانده اعزامی ایستگاه شماره یک آتش‏نشانی سمنان به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد تا با بازدید دوره‏ای از وسیله نقلیه خود و بررسی و کنترل آن، از بروز حوادث غیرقابل جبران پیشگیری کنند.

هراتیان ادامه داد: رانندگان باید با همراه داشتن یک دستگاه خاموش کننده در داخل خودروی خود، در زمان بروز حوادث با استفاده از آن، از گسترش آتش و افزایش خسارات جلوگیری کنند.

انتهای پیام/2249/خ20 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول