اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی نظرآباد:

توسعه فضاهای کتابخانه‌ای در نظرآباد ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی نظرآباد گفت: توسعه فضاهای کتابخانه‌ای در نظرآباد ضروری است.

توسعه فضاهای کتابخانه‌ای در نظرآباد ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد،‌ ابوالفضل آزادفلاح ظهر امروز در جلسه کتابخانه‌های عمومی این شهرستان اظهار داشت: توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی نیازمند توسعه فضاهای کتابخانه‌ای است.

وی ادامه داد: متأسفانه سرانه فضاهای کتابخانه‌ای در این شهرستان با استانداردها فاصله داشته و نیازمند توجه بیشتر از سوی مسئولان است.

این مسئول در ادامه سخنان خود از واگذاری کتابخانه شهرداری نظرآباد به اداره کتابخانه‌های عمومی خبر داد و افزود: کتابخانه قلم شهرداری نظرآباد به کتابخانه‌های عمومی این شهرستان واگذار شد.

آزادفلاح تأکید کرد: این کتابخانه با زیربنای 700 متر مربع بنا و حدود 2500 متر مربع زمین در اختیار اداره کتابخانه‌های عمومی قرار گرفت.

وی گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که فرهنگ مطالعه در بین نسل امروز نهادینه شود و نوجوانان و جوانان وقت بیشتری را برای مطالعه کتاب صرف کنند.

آزادفلاح خاطر نشان کرد: متأسفانه میزان مطالعه کتاب در بین نسل امروز با استانداردها فاصله بسیار زیادی دارد و تنها این افراد به کتب درسی خود اکتفا می‌کنند.

وی ادامه داد: این در حالی است که توسعه و پیشرفت کشور نیازمند مطالعه بوده و باید این فرهنگ در بین نسل امروز ترویج داده شود.

انتهای پیام/2302/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول