اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر هنرستان نور حکمت اصفهان خبر داد

برپایی نمایشگاه آثار هنری هنرجویان نور حکمت در کتابخانه مرکزی اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیر هنرستان نور حکمت اصفهان گفت: به مناسبت هفته مشاغل نمایشگاه آثار هنری هنرجویان نور حکمت اصفهان در کتابخانه مرکزی برگزار شده است.

برپایی نمایشگاه آثار هنری هنرجویان نور حکمت در کتابخانه مرکزی اصفهان

زهرا طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در این نمایشگاه که از امروز تا 12 بهمن ماه در گالری دو کتابخانه مرکزی اصفهان برپاست، تعدادی از آثار دانش آموزان هنرستان در قالب گرافیک، ماکت، عکس، انواع نقاشی، تصویرسازی و خوشنویسی به نمایش در آمده است.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه از یک سو تشویق و ترغیب بچه‌های خود هنرستان و دلگرمی خانواده‌هایشان و افزایش گرایش به رشته‌های فنی و هنری در بین دانش آموزان و از سوی دیگر به مناسبت هفته مشاغل آشنایی دانش آموزان سایر مدارس در سطح استان با رشته‌های هنری و فنی است.

مدیر هنرستان نور حکمت اصفهان افزود: کیفیت و سطح کارهای ارایه شده در نمایشگاه بسیار بالاست و هم طرح‌های خارجی و اروپایی و هم طرح‌های ایرانی در آنها کار شده که از جمله آنها ماکت میدان امام است که بسیار زیبا کار شده و به نمایش در آمده است.

این مسئول ادامه داد: این آثار معمولا به اندازه‌ای با کیفیت هستند که در مسابقات و جشنواره‌ها تا رتبه کشوری هم بالا می‌روند و تعدادی از آنها هم حین برگزاری نمایشگاه خریداری می‌شوند.

طباطبایی در مورد تبلیغات نمایشگاه گفت: از طریق اتوماسیون اداری برای مدارس ناحیه تبلیغ شده و بنری هم مقابل در کتابخانه مرکزی نصب شده که البته هزینه آنها و هزینه تمام مراحل برگزاری نمایشگاه به عهده خود هنرستان بوده است.

وی تأکید کرد: در سال‌های گذشته در اردیبهشت ماه به مناسبت هفته مشاغل در استان این نمایشگاه برگزار می‌شد، اما در دو سال اخیر به بهمن ماه از طرف اداره قرار بر این شده که در دو نوبت برگزار شود و در ابتدا در بهمن ماه به مناسبت هفته مشاغل در نواحی و دومی در اردیبهشت ماه که این نحوه برگزاری مشکلاتی را به وجود آورده است.

مدیر هنرستان نور حکمت اصفهان بیان کرد: با توجه به اینکه از اول بهمن دانش‌آموزان آغاز به آماده کردن کارهایشان می‌کنند و تا اردیبهشت هر سال زمان بیشتری داشتند، اما در دو سال اخیر کارها به صورت فشرده و با کمیت و کیفیت پایین‌تر در بهمن آماده می‌شوند و این به نوعی به نمایشگاه آسیب رسانده است.

این مسئول اضافه کرد: به لحاظ هزینه و رزرو محل برگزاری نمایشگاه هم برای آموزشگاه امکان دو بار برگزار کردن نمایشگاه وجود ندارد و در زمینه اطلاع رسانی و برنامه ریزی هم مشکلاتی برای ما ایجاد شده است که امیدوارم در سال‌های آینده برای رفع آنها تدابیری اندیشیده شود.

انتهای پیام/2301/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول