اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سومین اثر نویسنده بومی لامردی

کتاب زنگ تفریح ریاضیات رونمایی شد

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان شهرستان لامرد از کتاب زنگ تفریح ریاضیات سومین اثر نویسنده بومی لامردی رونمایی شد.

کتاب زنگ تفریح ریاضیات رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد،  همزمان با نهم ربیع‌الاول آغاز امامت حضرت مهدی امام زمان (عج) و طی مراسمی با حضور مدیر آموزش و پرورش لامرد، برخی مسئولان این شهر و آحاد مردم از کتاب زنگ تفریح ریاضیات که مرتبط با مباحث درس ریاضی مدارس است و به قلم موسی هنرپیشه از نویسندگان و جانبازان شیمیایی شهر لامرد تهیه شده در حسینه خاتم‌النبیا محله تلخندق شهر لامرد رونمایی شد.

موسی هنرپیشه پیش از آغاز رونمایی از کتاب زنگ تفریح ریاضیات در سخنانی اظهار داشت: کتاب زنگ تفریح ریاضیات‌ با همکاری موسسه فرهنگی هنری فانوس وصال تهیه شده که شامل 100 صفحه است.

وی افزود: نیاز بسیاری بود که در دروس ریاضیات مدارس تفریح و شادی ایجاد شود.

این نویسنده لامردی با بیان اینکه کتاب زنگ تفریح ریاضیات شامل سه بخش است گفت: در نخستین فصل این کتاب قضاوت‌های شگفت‌انگیز امام علی (ع) در مورد ریاضی، در فصل دوم 120 لطیفه و فصل سوم نیز با عنوان بازی و ریاضیات تهیه شده است.

در ادامه این مراسم مدیر آموزش و پرورش لامرد با اشاره به چاپ کتاب زنگ تفریح ریاضیات توسط یکی از معلمان شهر لامرد ابراز داشت: با توجه به آغاز نظام آموزشی جدید در مدارس، مفاهیم و مطالب این کتاب ارزشمند می‌تواند کمک شایانی در ارائه مباحث دروس ریاضی بکند.‌

ابراهیم صفری ادامه داد: کتاب زنگ تفریح ریاضیات در مدارس شهر لامرد توزیع می‌شود چرا که این کتاب دارای مطالب مفید مباحث ریاضی است.

به گزارش فارس، موسی هنرپیشه از نویسندگان و جانبازان شیمیایی هشت سال دفاع مقدس بوده که هم‌اکنون نیز به عنوان یکی از اساتید دانشگاه‌‌های لامرد و از معلمان با تجربه در سطح مدارس این شهر مشغول فعالیت بوده و انتشار کتاب زنگ تفریح ریاضیات سومین اثر این نویسنده لامردی است.

انتهای پیام/ 2448/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول