اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه خبر داد

اجرای گسترده طرح رحمت توسط شهرداری ارومیه

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: سال آینده طرح رحمت با گستردگی بیشتری در ارومیه پیگیری می‌شود.

اجرای گسترده طرح رحمت توسط شهرداری ارومیه

ابراهیم خلیل رضائیه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: اجرای طرح رحمت و زیرپوشش قرار دادن 2 هزار نفر از سال گذشته تاکنون و با استفاده از اساتید مجرب سبب رضایت شرکت‌کنندگان در این طرح شده است.

وی با بیان اینکه آموزش خانواده در 20 نقطه از شهرستان ارومیه با مشارکت امور بانوان و استانداری انجام می‌شود، تصریح کرد: پایگاه‌های مساجد و مدارس با زیرپوشش قرار دادن اولیاء دانش‌آموزان و همچنین دارالقرآن‌ها از مراکز فعالیت اجرای طرح رحمت است.

رضائیه به موضوعات تدریس شده در طرح رحمت اشاره کرد و گفت: اصول همسرداری، تربیت فرزند، الگوی مناسب مصرف، زن در نقش مدیر خانه، نگرشی نو به حجاب و عفاف، آسیب‌شناسی خانواده در فضای مجازی و فاطمه زهرا (س) الگوی زن خانه‌دار از موضوعات مورد استقبال شهروندان است.

وی با اشاره به نقش مؤثر آموزش افراد جامعه در تربیت فرزندان و حل مشکلات آنان، متذکر شد: در دهه‌های اخیر آموزش خانواده در کشورهای در حال توسعه مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه افزود: اجرای طرح رحمت در سال آینده با گستردگی و موضوعات بیشتر در چهار فرهنگ‌سرای شهرداری ارومیه دنبال می‌شود.

انتهای پیام/61010/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول