اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 خبر داد

کاشت 20 هزار پیاز لاله در میادین جنوب تهران

خبرگزاری فارس: معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 از آغاز کاشت پیازهای لاله در سطح میادین، بلوارها و بوستان‌های این منطقه خبر داد.

کاشت 20 هزار پیاز لاله در میادین جنوب تهران

سعید شیرازی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران فصل زمستان را مناسب‌ترین زمان برای کاشت پیازهای لاله برشمرد و گفت: کاشت 20 هزار پیاز لاله در میادین، بلوارها و بوستان‌های این منطقه آغاز شده است.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 به اهمیت بهره گیری از انواع گل‌های فصلی در زیبایی بصری شهر و افزایش آرامش روانی شهروندان اشاره کرد و اظهار داشت:‌ پیازهای کاشته شده در اواخر زمستان و اوایل بهار سال 92 به مرحله گلدهی می‌رسند.

وی با اشاره به اینکه عملیات به زراعی فضاهای سبز شهری نیز در حال اجراست، خاطرنشان کرد: کندوکوب، کوددهی، ترمیم تشتک، علف‌زنی و تعویض خاک‌های آلوده از اقداماتی است که در فصل خواب گیاهان برای افزایش راندمان رشد آنان انجام می‌شود که در حال حاضر اکثر بوستان‌های این منطقه از جمله جامع ری، ماهور، مهران، شهید دستواره، مدرس، خبرنگار، گلگون و ... به زراعی شده‌اند.

انتهای پیام/2462/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول