اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی عنبرآباد خبر داد

پیش‌بینی برداشت 40 هزار تن پیاز در عنبرآباد

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عنبرآباد گفت: برداشت پیاز در شهرستان عنبرآباد از سطح زیر کشت 720 هکتار آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود حداقل 40 هزار تن پیاز برداشت شود.

پیش‌بینی برداشت 40 هزار تن پیاز در عنبرآباد

عنایت سالاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عنبرآباد با بیان اینکه 720 هکتار سطح زیرکشت محصول پیاز در عنبرآباد است، اظهار داشت: برداشت محصول پیاز از یک هفته پیش آغاز شده است و پیش‌بینی می‌شود در عنبرآباد حداقل 40 هزار تن پیاز برداشت شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عنبرآباد تصریح کرد: پیاز منطقه در سطح عمده کشت می‌شود و کشاورزان مستقیما بار خود را به کشور عراق صادر و یا به مراکز استان‌های دیگر می‌فرستند و دست دلالان در خرید فروش پیاز بسیار کم است.

سالاری تصریح کرد: طبق گفته کشاورزان قیمت پیاز هم‌اکنون حدود 900 تومان است و متولیان امر تنظیم بازار باید نظارت بیشتری در فروش و قیمت سایر محصولات داشته باشند و میادین تره‌بار شهرستان هر چه سریع‌تر ساماندهی شود تا سایر محصولات کشاورزی با قیمت مناسب خریداری شود که کشاورزان دچار ضرر و زیان نشوند.

انتهای پیام/80005/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول