اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان:

شکستن اراده ملت ایران غیرممکن است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان بر مقاومت ملت ایران در برابر استکبار تاکید کرد و گفت: شکستن اراده ملت ایران غیر ممکن است.

شکستن اراده ملت ایران غیرممکن است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی بعد از ظهر امروز در مجمع انتخابات شورای عالی بسیج ورزشکاران استان زنجان با اشاره به اینکه کشور در حال حاضر در یک جنگ تمام عیار با استکبار به سر می‌برد، اظهار داشت: این جنگ سابقه تاریخی دارد.

وی به مشکلات تاریخ اسلام پس از ظهور پیامبر اشاره کرد و افزود: این مشکلات بعد از  رحلت پیامبر (ص)  هم ادامه یافت.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به مشکلات موجود در بین مسلمانان در عصر حاضر اشاره و تصریح کرد: مسلمانان به جای اتحاد و همدلی برای رفع معضلات جهان اسلام رو در روی هم قرار گرفته‌اند.

وی به تداوم ظلم در عصر حاضر تاکید کرد و گفت: سه دهه است که نظام جمهوری اسلامی با انواع توطئه‌ها درگیر است.

سردار کرمی جنگ‌های داخلی اوایل پیروزی انقلاب، تحمیل جنگ هشت ساله که مقاومت ملت موجب کسب افتخاری برای ایران شد را از انواع توطئه‌های دشمنان بر ضد انقلاب اسلامی و نظام منبعث از آن اعلام کرد.

وی با بیان اینکه بعد از پایان جنگ استکبار اقدام به یارگیری از داخل کشور کرده و در پایان دهه دوم التهاب تیر 78 را به وجود آورد، ادامه داد: پایان دهه سوم هم فتنه 88 بروز کرد که در آن فتنه گران به هیچ چیز و هیچ کس از جمله عاشورا رحم نکردند.

*مبادا اقدامات فتنه گران 88 فراموش شود

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان با یادآوری اقدامات فتنه گران در سال 88 تاکید کرد: اقدامات این افراد نباید هرگز فراموش شود.

وی به انتخابات پیش رو اشاره و تاکید کرد: دشمن برای فتنه گیری‌های زمان انتخابات هزینه می‌کند.

سردار کرمی به بیان اینکه خیلی از اتفاقات اخیر جهان در باور کسی نمی‌گنجید، ادامه داد: کسی تصور شکست اسرائیل از حزب‌الله و حماس را نمی‌کرد.

وی بر مقاومت ملت ایران در برابر استکبار تاکید کرد و گفت: شکستن اراده ملت ایران غیر ممکن است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان موفقیت‌ها و پیروزی‌های کسب شده را ایمان و معنویت نهفته در نیروهای انقلاب عنوان کرد و افزود: معنویت و ولایت‌مداری نیروهای انقلابی در کنار آمادگی‌های جسمانی موجب افزایش قدرت می‌شود.

*احداث سالن‌های ورزشی توسط سپاه

وی بر لزوم برنامه‌ریزی برای ورزش و نشاط جوانان تاکید و تصریح کرد: ارتقای آمادگی جسمانی جوانان نیاز به برنامه‌ریزی دارد.

سردار کرمی از برنامه سپاه برای احداث سالن‌های ورزشی خبر داد و گفت: در این راستا 44 سالن 300 تا 400 متری و 11 سالن یک هزار و 200 متری در دست احداث است.

در این مجمع ایرج رحمانی با وجود غیبت به عنوان رئیس، خلیل علیگو به عنوان نایب رئیس دوم و اکبر روحی به عنوان دبیر مجمع انتخاب شدند.

ضمن اینکه لیلا زارع هم به عنوان نایب رئیس بانوان انتخاب شد.

انتهای پیام/73004/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول