اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز:

انتظار بیشتری از فراز کمالوند داشتم

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز گفت: از فراز کمالوند صددرصد راضی نبوده و انتظارات از این مربی بیشتر بود.

انتظار بیشتری از فراز کمالوند داشتم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیرضا نوین بعد از ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: البته در چند هفته اخیر تیم شهرداری عملکرد خوبی داشته و فاصله امتیازات خود را با تیم‌های بالای جدول کاهش داده اما انتظار داشتیم تیم شهرداری تبریز از ابتدای فصل چنین نتایج خوبی را کسب کند و نتایج تیم فوتبال شهرداری تبریز در دور رفت رضایت‌بخش نبود.

شهردار تبریز گفت: سال گذشته من هیچ نقشی در تغییرات مربیان تیم شهرداری نداشتم و انتخاب و عزل "درخشان" و "یسیج" و آوردن "مدیر روستا" با نظر هیئت مدیره باشگاه شهرداری صورت گرفته و من به عنوان رئیس مجمع به تصمیمات هیئت مدیره احترام گذاشتم.

نوین افزود: البته امسال در قضیه تیم فوتبال ورود پیدا کرده و برای اینکه تیم شهرداری تبریز به لیگ برتر صعود کند، نهایت حمایت خود را کرده‌ام.

آماده واگذاری تیم‌های شهرداری به صورت رایگان هستم

نوین، از آمادگی شهرداری تبریز برای واگذاری رایگان امتیاز تیم‌های این مجموعه به غیر از فوتبال و والیبال خبر داد و تصریح کرد: نباید تمام بار ورزش استان بر دوش شهرداری باشد‌، امروز بیش از 80 درصد تیم‌های ورزشی استان در مسابقات کشور از باشگاه شهرداری هستند و این بیش از توان باشگاه شهرداری تبریز است.

وی گفت: مسئولیت این تیم‌ها با من است و زمانیک ه یکی از این تیم‌ها می‌بازند، انتقادات از من و شهرداری شدت می‌گیرد و کسی توجه نمی‌کند که شهرداری در حمایت از ورزش تبریز و استان این تیم‌های را زیرپوشش خود قرار داده است.

نوین افزود: امروز باید حمایت‌ها در عمل باشد و نه در حرف و شعار بلکه با صراحت اعلام می‌کنم که شهرداری تبریز بیشترین حمایت را از تیم فوتبال تراکتورسازی به عنوان نماینده اول فوتبال تبریز کرده است.

نوین بیان کرد: در صورت کاهش تیم‌های ورزشی باشگاه شهرداری، حمایت این مجموعه از ورزش قطع نشده و در بخش توسعه ورزش همگانی و افزایش امکانات موجود اقدام خواهد شد.

به گفته شهردار تبریز، دو استادیوم 5 هزار نفری در حال ساخت در محلات تبریز، سال آینده آماده بهره‌برداری خواهد شد.

وی تصریح کرد: شهرداری، برای بازی‌های آسیایی تراکتور برنامه دارد.

چهره‌ای زیبا از تبریز در مسابقات آسیایی

شهردار تبریز، از برنامه این مجموعه برای بازی‌های آسیایی تراکتورسازی خبر داد و اظهار داشت: در روز بازی تیم تراکتورسازی سیستم حمل و نقل برای انتقال تماشاگران به استادیوم فعال خواهد بود.

نوین گفت: از دیگر برنامه‌های شهرداری نصب تصاویر تیم تراکتورسازی و بازیکنان این تیم در سطح شهر بوده همچنین غرفه‌هایی به صورت دائم و موقت برای روز بازی‌های تراکتورسازی در مسابقات آسیایی دایر خواهد شد.

وی افزود: البته منتظر ارائه پیشنهادات باشگاه تراکتورسازی تبریز برای حمایت بیشتر هستیم اما مجموعه شهرداری تبریز تمام توان خود را برای نشان دادن چهره‌ای زیبا از تبریز در مسابقات آسیایی به کار خواهد بست.

انتهای پیام/60001/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول