اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز:

شهرداری تبریز را لیگ برتری می‌کنم/ اواسط نیم‌فصل دوم صدرنشین می‌شویم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: این تیم رفته رفته خود را به صدر جدول نزدیک می‌کند و امیدوارم بتوانم آن را به لیگ برتر برسانم.

شهرداری تبریز را لیگ برتری می‌کنم/ اواسط نیم‌فصل دوم صدرنشین می‌شویم

فراز کمالوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز در مورد بازی تیمش مقابل سایپای شمال اظهار داشت: در این بازی تیم ما باید پنج تا شش گل به حریف خود می‌زد، دو پنالتی مسلم ما را نیز داور نگرفت که نسبت به قضاوت ضعیف داور به کمیته داوران شکایت کرده‌ایم.

وی افزود: قبلاً هم گفته بودم که شهرداری رفته رفته هماهنگی خود دست می‌ابد زیرا 75 درصد تیم عوض شده بود و برای رسیدن به شرایط آرمانی زمان لازم بوده و ا‌نشاءالله تا اواسط نیم فصل دوم تیم شهرداری تبریز صدرنشین گروه شده و امیدوارم این تیم در پایان فصل به لیگ برتر صعود کند.

کمالوند که سابقه لیگ برتری کردن شیرین‌فراز و تراکتور‌سازی را هم در کارنامه خود دارد، تصریح کرد: در سالی که تراکتورسازی را به لیگ برتر رساندم، در نیم فصل اول 12 امتیاز از شاهین بوشهر کم داشتیم که در ادامه رقابت‌ها این اختلاف امتیاز زیاد را جبران کرده و جشن صعود به لیگ برتر را گرفتیم.

وی ضمن رضایت از تمام بازیکنانش خاطرنشان کرد: در لیگ یک بازی آسانی وجود ندارد و همه بازی‌های باقیمانده شهرداری سخت است.

سرمربی تیم شهرداری تبریز با رد شایعه اختلافاتش با مدیران شهرداری گفت:  من کمال تشکر را از آقایان نوین شهردار تبریز، سهرابی معاونت سازمان ورزش و نسیانی مدیر باشگاه شهرداری تبریز دارم که نهایت همکاری را برای بازگشت این تیم به لیگ برتر کرده‌اند، امیدوارم با صعود تیم شهرداری تبریز به لیگ برتر مزد زحمات این دوستان را داده باشیم.

 

 

رسانه‌ها جنجال کردند: 200 میلیون کجا یک میلیارد کجا

کمالوند در ادامه از عملکرد برخی رسانه‌ها انتقاد کرده و افزود: عنوان شده که شهرداری تبریز برای پنج بازیکنی که نیم فصل از لیست خود خارج کرده، یک میلیارد تومان هزینه کرده که کذب محض است.

وی تاکید کرد: کل هزینه این بازیکنان که نیم فصل هم برای شهرداری تبریز بازی کرده‌اند، 200 میلیون تومان است که با ارقام اعلام شده رسانه‌ها مغایر است.

 سرمربی شهرداری تبریز یادآور شد: صابر میرقربانی در نیم فصل 80 میلیون تومان از شهرداری گرفت که 25 میلیون تومان آن را بابت رضایت‌نامه بازگرداند، در واقع ما نیم فصل برای یک بازیکن لیگ برتری فقط 55 میلیون تومان پرداخت کردیم.

 کمالوند افزود: گردانی 70 میلیون گرفته بود که 20 میلیون تومان برای صدور رضایت‌نامه بازگرداند و محمد برجلو 65 و حامد خسروی نیز 45 میلیون تومان برای نیم فصل گرفته بودند که مجموع مبالغ دریافتی این بازیکنان تقریباً 200 میلیون تومان می شود.

  

اهل انتقام‌گیری نیستم

کمالوند که در دو هفته انتقام هر دو شکست خود را گرفت در این مورد اظهار داشت: من اهل انتقام‌گیری نیستم و با وجود اینکه هر دو شکست تیم شهرداری مقابل پاس همدان و سایپای شمال را جبران کردیم اما این پیروزی‌ها را در راه صعود شهرداری به لیگ برتر دانسته و به هیچ‌ عنوان در این نتایج بحث انتقام‌گیری مطرح نبوده است.

تیم شهرداری تبریز با پیروزی یک بر صفر خود مقابل سایپای شمال، 25 امتیازی شده و به رده چهارم جدول صعود کرد.

تیم شهرداری تبریز در هفته اول و دوم مقابل تیم‌های پاس همدان و سایپای شمال شکست خورده و در 13 بازی بعدی خود صاحب شش پیروزی و هفت تساوی شده است. 

انتهای پیام/60001/ز40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول