اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر نشریه سفیر کرمان عنوان کرد

تأثیر مطبوعات محلی بر ارتقای فرهنگ عمومی

خبرگزاری فارس: مدیر مسئول نشریه سفیر کرمان گفت: مشارکت و تعامل نخبگان، دانشگاهیان و فرهنگیان با مطبوعات محلی در ارتقای فرهنگ عمومی آحاد جامعه بسیار تأثیرگذار باشد.

تأثیر مطبوعات محلی بر ارتقای فرهنگ عمومی

سلمان مختاری‌مقدم امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به نخستین سالگرد انتشار این هفته‌نامه اظهار داشت: استان کرمان سابقه طولانی در انتشار مطبوعات محلی در دوره‌های تاریخی گوناگون داشته و همواره در این زمینه پیشگام بوده است.

وی با اشاره به نقش و جایگاه رفیع و ارزنده مطبوعات محلی در افزایش سطح معلومات و آگاهی‌های جامعه افزود: مردم علاقمندی بیشتری نسبت به مطبوعات محلی دارند و بیشتر مورد وثوق مردم است.

مختاری‌مقدم با بیان کارکردهای متعدد نشریات ادامه داد: اطلاع‌رسانی شفاف، واقع‌بینانه و به‌هنگام از جمله وظایف نشریات و مطبوعات محلی است که باید بیشتر به آن توجه شود.

وی افزایش هزینه‌های انتشار نشریات، نبود نظام جامع توزیع، افزایش هزینه‌های پست، گرانی کاغذ و عدم پرداخت به‌موقع مطالبات نشریات از سوی نهادها و ارگان‌ها را از جمله مشکلات نشریات محلی مستقل برشمرد و بر حل آنها توسط مسئولان ذیربط تأکید کرد.

صاحب امتیاز و مدیر مسئول سفیر کرمان ضمن تاکید بر تعامل مؤثر و همه جانبه مدیران و مسئولان با نشریات محلی در راستای اطلاع‌رسانی مطلوب خواستار همکاری بیشتر روابط عمومی‌ها با مطبوعات محلی به منظور انجام رسالت آنها شود.

وی به بحث نقش مطبوعات در ارتقای فرهنگ عمومی آحاد جامعه اشاره کرد و گفت: مشارکت و تعامل نخبگان، دانشگاهیان و فرهنگیان با مطبوعات محلی در این راستا می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد.

انتهای پیام/2446/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول