اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حوزه دفاع مقدس

کتاب «بابا نادعلی» در البرز تدوین شد

خبرگزاری فارس: بابا نادعلی نوشته علی‌منصور زارع عنوان کتابی با 144 صفحه در حوزه دفاع مقدس است که به ذکر خاطرات پدر شهیدان می‌پردازد و همزمان با ایام‌الله دهه فجر رونمایی می‌شود.

کتاب «بابا نادعلی» در البرز تدوین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساوجبلاغ، علی‌منصور زارع نویسنده کتاب بابا نادعلی درباره ویژگی‌های این کتاب اظهار کرد: بابا نادعلی عنوان کتابی است با 144 صفحه در حوزه دفاع مقدس که به ذکر خاطرات پدر شهیدان می‌پردازد.

وی ادامه داد: در این کتاب به بیان خاطرات هیجان‌انگیز و ناگفته پدر شهیدان نادعلی کرمیار پرداخته شده است.

این فعال حوزه رسانه تصریح کرد: داستان این کتاب حاوی زندگی، حکایات و قصه کودکی وی تا حال حاضر است، قصه رشادت‌های پیرمردی در هشت سال دفاع مقدس در کنار سه فرزند شهیدش در جای جای جبهه‌های غرب و جنوب بخش‌های دیگری از این کتاب را تشکیل می‌دهد.

وی با اشاره به شخصیت اصلی این کتاب اظهار داشت: بزرگمرد قصه ما، عارف مجاهدی است که مانند شهدا زندگی کرده و درخشان‌ترین فصل زندگی‌اش را هشت سال دفاع مقدس می‌داند، وی و همسرش قهرمانان قصه ما هستند که هنوز هم در خانه کاه‌گلی‌شان در روستای ولیان ساوجبلاغ زندگی می‌کنند.

زارع درباره محتوای داستانی این کتاب گفت: در این کتاب از همسر بابا نادعلی گفتم و مادر شهیدان که در 8 سال جنگ یک تنه در کنار حاج نادعلی بوده است.

نویسنده این کتاب در بخش‌هایی از آن در وصف مادر این شهیدان آورده است: حاج نادعلی درباره وی می‌گوید اگر بچه‌های ما کوچک نبودند، صفورا هم به جبهه می‌آمد ولی نقش صفورا در آن وقت هم خیلی پررنگ‌تر از حضورش در جبهه‌ها بود چنان که اداره 20 اجاق تهیه نان، شربت و ... از کارهای روزمره وی بود.

نادعلی می‌گوید: در طی 8 سال جنگ 115 بار با ماشین خود به جبهه رفتم، آن روزها با کمک‌هایی که صفورا آماده می‌کرد، بر اساس نیاز به غرب و جنوب می‌رفتم سرمای غرب و گرمای جنوب هم مانعی برای حضورم در جبهه‌ها نبود و  ...

همزمان با جشن پیروزی انقلاب اسلامی این کتاب با حضور مدیران عالی رتبه استان البرز و شهرستان بسیجیان و همرزمان شهیدان محمد، موسی و رضا کرمیار رونمایی می‌شود.

علی‌منصور زارع نویسنده این کتاب خود خبرنگار واحد مرکزی خبر است و تا‌کنون گزارش‌های بسیاری را درباره خانواده شهدا به صورت ویژه تدوین و پخش کرده است.

انتهای پیام/2302/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول