اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عقیلی در گفتگو با فارس خبر داد

احداث 6 باغ موزه دفاع مقدس در خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: با توجه به مصوبات هیئت دولت در سفرهای استانی احداث 6 باغ موزه در کارنامه کاری استان خوزستان گنجانده شده است.

احداث 6 باغ موزه دفاع مقدس در خوزستان

عبدالمجید عقیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: همزمان با سفرهای استانی هیئت دولت به خوزستان شش باغ موزه در شهرهای آبادان، اندیمشک، شوش، سوسنگرد، اهواز و هویزه در برنامه کاری دولت برای استان خوزستان گنجانده شده است.

وی افزود: باغ موزه دفاع مقدس خرمشهر در حال بهره‌برداری و بازدید توسط عموم بود که در قسمت جنوبی خوزستان قرار دارد و باغ موزه شمالی استان نیز در شهر دزفول احداث شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ادامه داد: باغ موزه دفاع مقدس دزفول در مسیر موزه آرایی، چیدمان و چینش محتوایی قرار داشته و در صورت تزریق و تامین اعتبارات استانی احداث آن به زودی پایان می‌یابد.

وی در همین خصوص عنوان کرد: برای باغ موزه‌های اهواز، سوسنگرد و هویزه زمینی مشخص نشده و باغ موزه‌های سه شهر فوق در مرحله رایزنی برای جانمایی قرار دارد.

عقیلی ادامه داد: باغ موزه‌های آبادان، شوش و اندیمشک جانمایی شد و برای انجام فاز بعدی کار احداث و تکمیل پروژه از جمله طراحی و ساخت در صورت تزریق اعتبارات آماده‌سازی می‌شود.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در خصوص نحوه تکمیل باغ موزه دفاع مقدس شهرستان آبادان بیان کرد: ساخت باغ موزه دفاع مقدس آبادان با توجه به تغییرات و تصمیمات در سطح عالی وزارت نفت بر عهده این وزارتخانه گذاشته شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در پایان گفت: در صورت تزریق اعتبارات و همکاری مسئولان مربوطه در استان و شهرستان‌ها پروژه‌های تکمیل و احداث باغ موزه‌های استان خوزستان هرچه سریع‌تر به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/72002/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول