اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مسکن و شهرسازی بوشهر خبر داد

افتتاح 2500 واحد مسکونی مهر تا پایان سال

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی استان بوشهر گفت: دو هزار و 500 واحد مسکونی مهر تا پایان سال در استان بوشهر به بهره‎برداری می‎رسد.

افتتاح 2500 واحد مسکونی مهر تا پایان سال

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علیرضا صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست با اعضای شورای تامین مسکن استان بوشهر اظهار داشت: هم‌اکنون 37 هزار واحد مسکن مهر شهری و 30 هزار واحد روستایی در دست اجراست که امیدواریم با همت مسئولان این پروژه‎ها که حق مردم است هرچه سریع‎تر به مرحله بهره‎برداری برسند.

وی اضافه کرد: استان بوشهر در افتتاح مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر در کشور رتبه دوم را دارد و با توجه به پتانسیل موجود تلاش می‎کنیم در شهرهای زیر 25 هزار نفر، شهرهای جدید و بافت قدیم نیز رتبه‎های خوبی بگیریم.

صفایی بوشهری ادامه داد: با بهره‎برداری از دو هزار و 500 واحد مسکونی مهر تا پایان سال می‎توانیم رتبه نخست را در این زمینه در کشور به خود اختصاص دهیم.

وی تاکید کرد: مسئولان بنیاد مسکن، بافت‏های فرسوده و شهرهای جدید تلاش کنند هرچه زودتر لیست پروژه‎های قابل افتتاح را ارائه کنند.

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان بوشهر یادآور شد: بانک‎ها به غیر از بانک تجارت در پرداخت تسهیلات مسکن همکاری خوبی داشتند که با توجه به اینکه سهمیه بانک تجارت فقط 88 واحد مسکونی مهر شهرستان دیر است از عهده تامین و پرداخت این تسهیلات برمی‎آید.

صفایی بوشهری با تقدیر از عملکرد بانک مسکن بیان کرد: بانک تجارت ارائه خدمات در بخش‎های دیگر را بهانه کرده است و این در حالی است که عدم پرداخت تسهیلات به این واحدهای مسکونی مشکلات زیادی را به دنبال دارد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه پروژه مسکن مهر برازجان باید در دهه فجر افتتاح شود و برغم تاکید استاندار به بانک‎ها برای پرداخت تسهیلات به این پروژه، به غیر از بانک مسکن سایر بانک‎ها به تعهدات خود عمل نکردند.

صفایی بوشهری گفت: تلاش کردیم با اعلام ساختمان‎های نیمه صنعتی در قالب ساختمان‏های صنعتی، تسهیلات اختصاص یافته به آن‌ها را از 22 میلیون تومان به 25 میلیون تومان افزایش دهیم تا با پرداخت این میزان تسهیلات روند اجرا و تکمیل پروژه‎های مسکن مهر در استان تسریع یابد.

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان بوشهر افزود: تاکنون 115 میلیون و 200 هزار تومان به عنوان یارانه به واحدهای مسکونی مهر کمک کرده‎ایم و عدم ارائه خدمات در برخی شهرهای زیر 25 هزار نفر رتبه استان را در این بخش پایین آورده است.

انتهای پیام/66007/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول