اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

70 نوبت شیر در بین دانش‌آموزان توزیع می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به آغاز توزیع شیر در مدارس استان گفت: طی 200 روز تحصیلی 70 نوبت شیر در بین دانش‌آموزان توزیع می‌شود.

70 نوبت شیر در بین دانش‌آموزان توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر نظری پیش‌ازظهر امروز در جمع خبرنگاران به آغاز توزیع شیر در مدارس استان زنجان اشاره و اظهار داشت: زنجان جزو نخستین استان‌هایی است که توزیع شیر را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه اگر توزیع شیر از آغاز سال تحصیلی در بین دانش‌آموزان انجام شود باید هفته‌ای دو بار شیر به هر دانش‌آموز داده شود، افزود: اگر این توزیع دیرتر آغاز شود به هفته‌ای سه بار افزایش می‌یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با تکذیب تحویل یکباره چند بسته شیر به دانش‌آموز گفت: بسته‌های توزیع شده در بین دانش‌آموزان پاستوریزه و مصرف روزانه دارد و جمع کردن آن امکان‌پذیر نیست.

وی با بیان اینکه زنجان جزو نخستین استان‌هایی است که توزیع شیر را در بین دانش‌آموزان آغاز کرده است، اضافه کرد: 70 نوبت شیر طی 200 روز باید بین دانش‌آموزان توزیع شود.

*بیمه حوادث همه حوادث داخل مدرسه را پوشش می‌دهد

نظری در پاسخ به سئوالی در مورد بیمه‌های حوادث گفت: این بیمه‌ها همه حوادث داخل مدرسه و برخی حوادث خارج از مدرسه را پوشش می‌دهند.

وی با اشاره به متنوع بودن بیمه‌های دانش‌آموزی تصریح کرد: سبد بیمه‌ای موجود موجب متعادل شدن این بیمه‌ها برای بیمه‌گر می‌شود.

*حقوق معلمان بدون وقفه پرداخت شده است

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد وضعیت اقتصادی و تاثیر آن بر برنامه‌های فرهنگی تاکید کرد: وضعیت اقتصادی موجود واقعیتی است که همه باید آن را تحمل کنند.

وی با بیان اینکه تا کنون هیچ مشکلی در پرداخت حقوق کارکنان آموزش و پرورش استان زنجان وجود نداشته است، ادامه داد: بیشترین پرداختی در آموزش و پرورش مربوط به حقوق معلمان است که انجام شده است.

نظری هزینه آموزش و پرورش استان زنجان را 200 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: 90 درصد این هزینه حقوق فرهنگیان است که بدون وقفه انجام شده است.

وی با بیان اینکه اکثر پرداخت‌های آموزش و پرورش مربوط به حقوق موظفی‌های آموزش و پرورش است، اضافه کرد: بخشی از فنی و حرفه‌‌ای و شبانه‌روزی‌ها اضافه کار دارند که در مجموع 10 درصد هم نمی‌شوند که پرداخت نشده است.

*برنامه‌های آموزش و پرورش دارای اهداف تربیتی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با هدفمند توصیف کردن برنامه‌های تعریف شده در آموزش و پرورش تصریح کرد: اگر روزی هیچ مبلغی برای پرداخت وجود نداشته باشد، برنامه‌ها نباید تعطیل شوند.

وی تاکید کرد: برنامه‌های تعریف شده در آموزش و پرورش دارای اهداف تربیتی و تعلیمی خاص است و خیلی به جوایز در نظر گرفته شده ربطی ندارد.

نظری با اشاره به اینکه سیاست‌های اعمال شده در آموزش و پرورش به صورت ملی انجام می‌شود، اضافه کرد: چون این برنامه‌ها به صورت ملی مطالبه می‌شوند، بنابراین هزینه آن‌ها را می‌توان در آینده مطالبه کرد.

وی با اشاره به اعزام دانش‌آموزان به جنوب تحت عنوان کاروان‌های راهیان نور تصریح کرد:‌ نقدینگی برای این اعزام‌ها وجود نداشت ولی این کار انجام شد و هزینه آن به حساب مطالبات می‌رود تا بعداً پرداخت شود.

انتهای پیام/73004/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول