اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین مدیرکل زندانهای هرمزگان:

فقر آموزش‌های دینی مهم‌ترین دلایل ارتکاب جرم است

خبرگزاری فارس: جانشین مدیرکل زندانهای هرمزگان با بیان اینکه ‌فقر آموزش‌های دینی و مذهبی و خلاهای اعتقادی از مهم‌ترین دلایل ارتکاب جرم است، گفت: باید با تقویت آموزه‌های دینی و قرآن آموزی به سمت سالم‌سازی جامعه حرکت کرد.

فقر آموزش‌های دینی مهم‌ترین دلایل ارتکاب جرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علیرضا سبک روح طی نشستی در این رابطه  اظهار داشت: باید با توسعه آموزش‌های قرآنی، مفاهیم و آموزه‌های دینی را در جامعه گسترش داد.

وی با بیان اینکه فقر آموزش‌های دینی و مذهبی و خلاهای اعتقادی از مهم‌ترین دلایل ارتکاب جرم است، افزود: باید با تقویت آموزه‌های دینی و قرآن آموزی به سمت سالم سازی جامعه حرکت کرد.

جانشین مدیرکل زندانهای هرمزگان تصریح کرد: برهمین اساس 9 دارالقرآن برای آموزش قرآن و مفاهیم دینی در زندان‌های استان فعال است.

سبک روح افزود: روخوانی،ترتیل، مفاهیم و حفظ سه تا 30 جزء قرآن کریم در دارالقرآن زندانهای استان به مددجویان آموزش داده می‌شود.

وی بیان داشت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از پنج هزار و 800 مددجو در این دوره‌ها شرکت کرده که بیش از چهار هزار و 200 نفر این دوره‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند.

جانشین مدیرکل زندانهای هرمزگان ادامه داد: در این مدت 12 دوره مسابقه قرآنی با شرکت 634 مددجو در زندانهای استان برگزار شده است.

سبک روح افزود: اصلاح و تربیت با نسخه قرآن آموزی و آموزه‌های دینی، تأثیر بسزایی در روحیه، شادابی و اخلاق و رفتار مددجویان گذاشته است که اگر این آموزشها در سطح گسترده‌تر انجام شود بدون شک آمار ورودی به زندانها کاهش چشمگیری می‌یابد.

انتهای پیام/88007/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول