اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار اردبیل خبر داد

اختصاص 20 میلیارد تومان اعتبار عمران شهری و روستایی در اردبیل

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: 20 میلیارد تومان اعتبار برای عمران شهری و روستایی در نظر گرفته شده است که با توزیع آن شاهد رونق و توسعه بیشتر استان خواهیم بود.

اختصاص 20 میلیارد تومان اعتبار عمران شهری و روستایی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدکمال میرجعفریان در جلسه ستاد مدیریت بحران استان اردبیل اظهار داشت: این میزان اعتبار که از مصوبه هیئت وزیران بوده، براساس شاخص‌های جمعیتی معین شده در مناطق شهری و روستایی توزیع می‌شود تا عمران و آبادانی شتاب بیشتری بگیرد.

وی ادامه داد: 36 درصد این اعتبارات در مناطق روستایی و 64 درصد در مناطق شهری توزیع می‌شود تا زمینه برای حرکت شتاب‌آلود عمران و آبادانی در روزهای پایانی سال و سال آینده بیش از گذشته مایه دلگرمی و امیدواری  باشد.

میرجعفریان خاطرنشان کرد: این اعتبارات با اولویت زیرسازی و آسفالت معابر شهری و روستایی تعریف شده که باید فرمانداران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی هماهنگی و اقدامات لازم را در این زمینه داشته باشند.

این مسئول در ادامه خواستار تدابیر لازم برای جلوگیری از وقوع حوادث از سوی دستگاه‌های مرتبط شد.

وی تأکید کرد: با توجه به اقدامات مطلوب صورت گرفته توسط دستگاه‌های اجرایی ذیربط در استان به منظور آمادگی برای مقابله با حوادث طبیعی در استان و در طول سال، کنترل و نظارت لازم برای آمادگی هرچه بیشتر در شرایط بحرانی ضروری به نظر می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون امور عمرانی استاندار اردبیل اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی اولویت‌بندی پروژه‌های ضروری مرتبط با مدیریت بحران را مشخص کنند و آن را برای انجام به موقع و عملیاتی کردن پروژه‌ها به کار گرفته و نسبت به مبادله موافقت‌نامه‌ها اقدام لازم را انجام دهند.

میرجعفریان بیان کرد: تا زمانی که بحث مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی و پیشگیری از وقوع حوادث را با آموزش‌های مستمر جدی نگیریم، امکان به حداقل رساندن حوادث ناگوار وجود ندارد.

انتهای پیام/62001/ذ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول