اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

فقط 50 میلیارد تومان از اعتبارات مازندران محقق شده است

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران با اشاره به بودجه 259 میلیارد تومانی مصوب امسال استان که نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش هم داشته است، گفت: تاکنون فقط 50 میلیارد تومان محقق شده است.

فقط 50 میلیارد تومان از اعتبارات مازندران محقق شده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نور، سید علی‌اکبر طاهایی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران قبلی و جدید شهرستان نور در سالن پیامبر اعظم (ص) ارشاد این شهرستان با اشاره به گفتاری از علی (ع) اظهار داشت: شما مسئولیتی را که می‌پذیرید برای آبرو، شأن و منزلت و افتخار نیست بلکه امانتی است که باید از آن پاسداری کنید.

استاندار مازندران با تأکید بر لزوم التزام عملی به ولایت فقیه، آن‌هم فقیه واجد شرایط که امام‌عصر در زمان غیبت خویش ما را رهنمون ساختند، گفت: موضوع مسئولیت در نظام مقدس جمهوری تنها برای خدمت به مردم و جلب رضایت خدا است و ما بدهکار مردم و شهدا هستیم.

وی اظهار داشت: اگر انسان بر خویشتن خویش مسلط باشد طبیعت را به خدمت ملت در می‌آورد و تلاش وی خدایی و برای جلب رضایت او و بندگانش خواهد بود.

طاهایی با اشاره به طرح ثبات مدیریت از سوی مسئولان و نمایندگان تصریح کرد: طرح این مسایل از سوی دلسوزی است اما امروز مدیریت یک آرشیو است که افراد جدید با مراجعه به آن از اطلاعات و سوابق قبلی بهره‌مند می‌شوند و جابه‌جایی افراد خللی در مسیر خدمت‌رسانی ایجاد نخواهد کرد.

وی هدف از تغییرات مدیریتی را تنها تسهیل در امور مردم و هموار کردن مسیر خدمت دانست و گفت: هیچ فردی از ابتدا برای عنوان و منصب خاصی خلق نشده است، بلکه آفریده شده که بندگی کند.

استاندار مازندران با اشاره به بودجه 259 میلیارد تومانی مصوب امسال استان که نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش هم داشته است، گفت: تاکنون فقط 50 میلیارد تومان محقق شد و به دلیل مشکلات و بحران اقتصادی که جهانی نیز هست فعلاً دولت با مشکلاتی روبه‌رو است.

طاهایی بار دیگر مسئولان را به حفظ بیت‌المال توجه داد و افزود: تلفن، بنزین 700 تومانی خودروها و ... از بیت‌المال است و باید نظارت و مراقبت از خود و همکاران بیشتر شود چرا که باید پاسخگو باشیم.

وی به مشکلات و کمبودهای شهرستان نور هم اشاره کرد و اظهار داشت: منطقه لاویج و بلده گاز ندارند، جاده نور _ بلده و ... مناسب نیست، زباله هنوز دغدغه اصلی این شهرستان و استان است و ما کار زیادی داریم که باید انجام دهیم و منازعات باید کنار گذاشته شود.

نماینده عالی دولت در استان مازندران با اشاره به پذیرای 11 میلیون مسافر در سال گذشته عنوان کرد: امسال با توجه به طرح سفر مهر قطعاً مسافران بیشتری به استان خواهند آمد و بنابراین آموزش در بحث زباله باید بیشتر شود.

وی در پایان از سی و یکمین ملاقات چهره به چهره مدیران استانی با مردم رامسر در جمعه این هفته در مصلای این شهرستان خبر داد.

انتهای‌پیام/86023/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول