اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوا گلستان مطرح کرد

انقلاب اسلامی وحدت‌آفرین است / بسیج محور وحدت اقوام و مذاهب

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: هفته وحدت هفته نمادین به نمایش گذاشتن برادری و برابری امت مسلمان است چراکه بنیان این انقلاب باعث وحدت مسلمانان شده و نهضت بیداری اسلامی در همه جهان مرهون انقلاب اسلامی ایران است.

انقلاب اسلامی وحدت‌آفرین است / بسیج محور وحدت اقوام و مذاهب

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدحسین بابایی عصر امروز در حاشیه جلسه ستاد راهیان نور در گفت‎وگو با خبرنگاران استان در خصوص برنامه‌های هفته وحدت در گلستان اظهار داشت: بسیج تمام قد در گلستان به عنوان محور وحدت اقوام و مذاهب برنامه‎ریزی کرده ‌که انتظار داریم مردم و مسئولان حضور موثری در برنامه‎های وحدت داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‎های هفته وحدت با دو شعار "وحدت اسلامی" و "بیداری اسلامی" در سراسر استان برنامه‎ریزی شده است تصریح کرد: دشمن از وحدت بین مسلمانان بدش می‎آید که این وحدت در گلستان پررنگ‎تر از گذشته به نمایش گذاشته می‎شود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان متذکر شد: دشمن خیلی روی مسئله راهیان نور جوسازی می‎کند و تصادفاتی که طی چند سال اخیر رخ داده از طریق شبکه‎های بیگانه پررنگ جلوه داده است تا سعی در توقف این عمل ارزشمند معنوی کند و این‎ها نشان می‎دهد که دشمن از واکسینه شدن معنوی مردم به ویژه نسل جوان در هراس است.

بابایی یادآور شد: تمام طرح‎ریزی دشمن در دولت‎های گذشته اجرای سناریو در سال 1384 بود تا بر اساس آن انقلاب اسلامی را دگرگون و نظام غرب را روی کار آورد اما این خیالات حتی در ذهنشان نیز ناکام خواهد ماند چراکه این انقلاب یک نظام الهی است و کماکان با قدرت به پیش می‎رود. 

بابایی با تاکید بر اینکه مصالح انقلاب مسیر خداوند است ابراز داشت: همکاری پررنگ مدیران و مسئولان به ما روحیه می‎دهد تا با انرژی بیشتری در مسیری که در پیش گرفتیم گام برداریم که این‎ها از برکات انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه جریان شهدا هر روز در جامعه اسلامی خروشان‎تر می‎شود اظهار کرد: در استان گلستان هر چه تعداد یادواره‎ها افزایش پیدا می‎کند، حضور مردم نیز گسترده‎تر می‎شود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: کاروان‎ها، برنامه‎های آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه‎ها، گسترش مناطق یادمانی، توسعه بسیار عالی پیدا کرده و بیش از آنچه پیش‎بینی شده بود انجام گرفته است که امیدواریم این روند متعالی تداوم یابد.

انتهای پیام/2307/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول