اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال رخ داد

پلمب 68 واحد صنفی غیر مجاز در همدان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان همدان از پلمب 68 واحد قهوه‌خانه، باغ‌رستوارن و سفره‌خانه طی 9 ماه امسال خبر داد.

پلمب 68 واحد صنفی غیر مجاز در همدان

علی‌اصغر خرمروی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی در اماکن عمومی و به منظور جلوگیری از تجمع افراد معلوم‌الحال اعم از اراذل و اوباش و ارتباطات نامتعارف، طرح پاکسازی صنوف آلوده به ویژه قهوه‌خانه‌ها، سفره‌خانه‌ها و باغ‌رستوران‌ها توسط مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این پلیس طی سال جاری به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: این طرح با همکاری مرکز بهداشت شهرستان، مجمع امور صنفی و سایر ادارات زیرمجموعه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی به مرحله اجرا درآمد و تعداد 435 واحد صنفی به صورت محسوس و غیر محسوس توسط اکیپ مشترک بازدید و مورد کنترل و نظارت قرار گرفت.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان همدان ادامه داد: در راستای اجرای طرح مذکور طی امسال تعداد 68 واحد صنفی به علت نداشتن مجوز، رعایت شئونات اسلامی و آئین‌نامه اماکن عمومی پلمب شدند، از تعداد 58 واحد صنفی دیگر در خصوص رعایت موازین شرعی و قانونی تعهد اخذ شد و به 120 واحد صنفی نیز تذکر کتبی و شفاهی داده شد.

وی تصریح کرد: جمع‌آوری تعداد 207 عدد قلیان، کشف تعداد یک عدد فلش مموری حاوی موارد ممنوعه و غیر مجاز، 28 حلقه سی دی غیر مجاز و دستگیری 22 نفر متهم از دیگر اقدامات این طرح است.

خرمروی با تأکید بر اینکه این طرح تا پاکسازی تمام مراکز مورد بحث کماکان استمرار دارد، حمایت دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله مراجع قضایی در خصوص اعمال مقررات در این مراکز را قابل تقدیر دانست.

انتهای پیام/89002/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول