اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تبریز صورت گرفت

پلمب 41 مغازه به دلیل فروش فیلم‌های غیراخلاقی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی از اجرای طرح جمع آوری و برخورد با عرضه کنندگان محصولات ضدفرهنگی در تبریز خبر داد و گفت: 41 باب مغازه به دلیل فروش محصولات ضدفرهنگی در تبریز پلمب شد.

پلمب 41 مغازه به دلیل فروش فیلم‌های غیراخلاقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیرضا هنردوست صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پس از شناسایی مراکز تهیه و توزیع فیلم‌های مستهجن و ضدفرهنگی طرح جمع‌آوری محصولات و اقلام ضدفرهنگی به مدت یک هفته به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در این مدت بالغ بر 272 واحد صنفی مرتبط  از جمله مراکز خدمات کامپیوتری، فروشگاه‌های عرضه محصولات ضدفرهنگی، کافی‌نت‌ها و موبایل فروشی‌ها مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

هنردوست در ادامه ضمن اشاره به کشفیات این طرح افزود: مقدار کلانی حلقه لوح فشرده حاوی فیلم و تصاویر مبتذل، فلش مموری و 10 دستگاه کیس کامپیوتری با محتوای اقلام ضدفرهنگی و فیلم‌های غیراخلاقی کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: ضمن برخورد با فروشندگان محصولات ضدفرهنگی، پرونده مربوطه تشکیل و به مراجع قضایی ارسال و همچنین 41 باب مغازه پلمب و از 93 نفر از مدیران مراکز فوق که دارای تخلفات جزئی بودند، تعهد اخذ شد.

انتهای پیام/60002/ج20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول