اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ:

10 واحد صنفی غیرمجاز در ساوجبلاغ پلمب شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از تشدید نظارت بر واحدهای صنفی و پلمب 10 واحد صنفی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

10 واحد صنفی غیرمجاز در ساوجبلاغ پلمب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، مهدی کربلایی‌زاده گفت: به منظور ساماندهی و توسعه فرهنگ قانون‌مداری در ادامه سلسله طرح‌های تشدید نظارت بر واحدهای صنفی مأموران نظارت بر اماکن عمومی با انجام بازدیدهای نامحسوس از واحدهای صنفی با تخلفات گوناگونی ناشی از عدم رعایت ماده 27 و 28 قانون نظام صنفی و عدم اخذ پروانه کسب، تداخل صنفی، عدم رعایت شئونات اسلامی، استفاده از مانکن‌های نامتعارف و... مواجه شدند که در مرحله اول ضمن تذکر بر اساس تخلف موجود‏‎‏ 49 مورد اخطاریه که 17 مورد آن اخطاریه پلمب بود خطاب به واحدهای صنفی بازدید شده صادر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی نهایتاً با گذشت مهلت قانونی تعداد 10 واحد صنفی متخلف را که عمدتاً فاقد پروانه کسب بوده و در یکی از مراکز خرید پرتردد شهرستان فعالیت می‌کردند را پلمب کردند که این امر ضمن بازتاب گسترده در سطح شهرستان، موجب شد تا تمام صاحبان صنوف در مرکز خرید مذکور و سایر بازارهای موجود در سطح شهرستان مسئله قانونمندسازی واحدهای صنفی را جدی گرفته و به اتحادیه‌های مربوطه جهت اخذ پروانه مراجعه نمایند.

کربلایی‌زاده در پایان ضمن تاکید بر ادامه این طرح در تمام نقاط شهرستان و قدردانی از همکاری خوب مردمی با پلیس، از شهروندان این شهرستان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تخلف صنفی، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/2302/و/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول