اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره انجمن ‌آموزشگاه‌های آزاد ‌اصفهان خواستار شد‌

بررسی مشکلات آموزشگا‌ه‌های آزاد اصفهان‌

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی آموزشگاه‌های آزاد استان اصفهان گفت: آموزشگاه‌های آزاد اصفهان با وجود اینکه بخشی از بار دولت را به دوش می‌کشند، اما دچار مشکل هستند که از مدیر کل جدید خواستار رسیدگی به مشکلات را داریم.

بررسی مشکلات آموزشگا‌ه‌های آزاد اصفهان‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، زینت‌السادات بهشتی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با اشاره به اینکه امروز فرصتی برای بیان مشکلات آموزشگاه‌های آزاد است، اظهار کرد: کاری که مسئولان انجام می‌دهند، اجر اخروی و دنیوی دارد و این فرصتی است که اگر مسئولتی را می‌پذیرند و به درستی انجام دهند، از دست نبی اکرم (ص) در آخرت اجر بالایی می‌گیرند.

وی با اشاره به اهمیت فنی و حرفه‌ای افزود: من از سال 59 که وارد فنی و حرفه‌ای شدم، آن را خانه دوم خود می‌دانم و از آن زمان تاکنون حامی مدیران آموزشگاه‌های آزاد استان در چهار دوره بوده‌ام.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی آموزشگاه‌های آزاد استان اصفهان با بیان اینکه تاکنون هیچ مشکلی در زمینه همکاری با مدیر کل قبلی نداشتیم، تصریح کرد: بسیار خوشحال هستم که مدیر جوان برای اصفهان انتخاب شده است، چرا که وقتی نسل جوان در این مملکت پرورش داده شد، بقیه مسائل هم ساخته می‌شود.

وی ضمن ابراز خرسندی از اینکه سایر مسئولان در این جلسه حضور دارند، ادامه داد: در خواست دارم به مشکلات مردم رسیدگی کنید.

بهشتی گفت: با خدا معامله کنید، چرا که اجری که برای معامله با خدا و جود دارد، را نه چشمی دیده و نه گوشی تا کنون شنیده است.

وی با تأکید به مشکلات مدیران آموزشگاه‌ها افزود: مدیران آموزشگاه‌‌ها بار بزرگی را از دوش دولت برمی دارند.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی آموزشگاه‌های آزاد استان اصفهان ادامه داد: مدیران آموزشگاه‌ها مشکلات خود را با انجمن صنفی در میان می‌گذارند و ما نیز انتظار داریم که مدیر کل جدید به مسائل و مشکلات آنها با نیت خالصانه رسیدگی کند.

‌انتهای پیام/63012/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول