اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر

4 پروژه عمرانی توسط شهرداری اسدآباد افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار اسدآباد گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی امسال در شهر اسدآباد 4 پروژه عمرانی شهرداری اسدآباد بهره‌برداری می‌شود.

4 پروژه عمرانی توسط شهرداری اسدآباد افتتاح می‌شود

رحیم الوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد، با بیان اینکه برای اجرای چهار پروژه عمرانی اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 120 میلیون تومان هزینه شده است، اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل احداث نمازخانه و سرویس بهداشتی پارک ملت با اعتباری بالغ بر 120 میلیون تومان، کانال‌کشی منطقه محمودبیگی با اعتبار 120 میلیون تومان، پارک محلی دانشجو، تعویض جداول به نوع گرانیتی در خیابان جانبازان با اعتباری بالغ بر 250 میلیون تومان به طول 3 هزار متر است.

وی با اشاره به اینکه بودجه امسال شهرداری اسدآباد به میزان 4 میلیارد و 700 میلیون تومان افزایش یافته است، افزود: از ابتدای امسال تاکنون 3 میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های عمرانی اسدآباد صرف شده است.

شهردار اسدآباد در ادامه جدول‌گذاری سطح شهر به طول 14 هزار متر با اعتبار 300 میلیون تومان، موازیک‌فرش پارک محلی دانشجو، لکه‌گیری و آسفالت برخی از خیابان‌ها به طول 8 هزار و 100 متر مربع با اعتباری بالغ بر 110 میلیون تومان، تجهیز کارخانه آسفالت شهر اسدآباد با 188 میلیون تومان، خریداری وسایل استاندارد پلی‌اتیلن در سطح سه پارک با 45 میلیون اعتبار، خط‌کشی خیابان‌های شهر با صرف 25 میلیون تومان اعتبار را از پروژه‌های عمرانی شهرداری اسدآباد برشمرد.

وی از ارتقای سرانه فضای سبز اسدآباد از 6.5 به 7.5 متر مربع خبر داد و افزود: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون 260 میلیون تومان به منظور حفظ و نگهداری فضای سبز شهر، 7 میلیون تومان برای کاشت چمن جدید و گلکاری و 78 میلیون تومان در راستای ایجاد فضای سبز در میدان امام این شهر هزینه شده است.

الوندی با بیان اینکه روزانه 60 تن زباله توسط شهرداری اسدآباد از سطح شهر جمع‌آوری می‌شود، اضافه کرد: سرانه و میانگین تولید زباله هر شهروند اسدآبادی روزانه یک کیلو و 100 گرم است.

وی همچنین از پرداخت 280 میلیون تومان غرامت به برخی از شهروندان اسدآبادی خبر داد و اظهار داشت: این میزان غرامت به صاحبان املاک در مسیر پرداخت شده است.

انتهای پیام/89008/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول