اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

مجلس و دولت اتفاق‌نظر داشته باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: اجرا کردن فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها کار عظیمی است و باید کارشناسی شده و با اتفاق نظر مجلس و دولت صورت گیرد.

مجلس و دولت اتفاق‌نظر داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: وظیفه انسان است که خود را از حرام حفظ کند.

وی بیان داشت: هر عملی که از انسان سر می‌زند، باید برای رضا خداوند متعال باشد، انسانی که دروغ بگوید، درستی از وی ساقط می‌شود و کسی به او اعتماد نخواهد کرد که این یکی از بزرگ‌ترین عذاب‌ها در زندگی است.

ابراهیمی با بیان اینکه مسلمان باید امانت‌دار باشد، تصریح کرد: هر پست و مقامی که در مملکت امام زمان (عج) به انسان‌ها واگذار می‌شود، امانت است و باید درست از آن استفاده شود و اندک دخل و تصرفی که ناحق باشد؛ پسندیده نیست.

وی خاطرنشان کرد: توجه به فرمایشات ولی‌فقیه در عصر غیبت، کلید تمام مشکلات ماست‌ که این موضوع باید به فرزندانمان آموزش داده شود.

ابراهیمی با بیان اینکه آموزش و پرورش شهرستان بافت خدمات زیادی را انجام داده است، اذعان داشت: در نظام جمهوری اسلامی ایران همه ارگان‌ها صادقانه کار می‌کنند و آموزش و پرورش شهرستان هم سازمانی است هم از نظر کمی و هم کیفی بزرگ و قابل تقدیر به واسطه‌ اقدامات بسیار خوبی که برای نظام انجام داده است.

وی ابراز داشت: به برکت جمهوری اسلامی ایران تمام مدارس در شهرستان بافت در حال هوشمندسازی هستند و انسان را به تحصیل مشتاق می‌کنند.

امام جمعه بافت اظهار داشت: دولت تصمیم در اجرا کردن فاز دوم یارانه‌ها را دارد، اجرا کردن فاز دوم یارانه‌ها کاری عظیم است و باید کارشناسی شده و با اتفاق نظر مجلس و دولت باشد که بتواند نتیجه دهد و اینگونه نباشد که پولی از یک جیب به مردم داده شود و از جیبی دیگر دو برابر گرفته شود.

انتهای پیام/80024/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول