اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی خبر داد

برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه کارگران در ارومیه

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی گفت: کارگاه‌های آموزشی مختلفی ویژه کارگران و فرزندان آنها برگزار می‌شود تا از این طریق مهارت‌های فردی خود را ارتقا دهند.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه کارگران در ارومیه

اسلام صادقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: دوره‌‌های آموزشی در رشته‌های مختلف از جمله علوم رایانه‌ای، هنری، حسابداری و زبان عمومی برپا می‌شود که اعضای خانه کارگر و فرزندان آنها می‌توانند در این کلاس‌های آموزشی شرکت کرده و برای ارتقای توانایی‌های خود اقدام کنند.

وی به برشماری کلاس‌های برپا شده در رشته علوم رایانه‌ای اشاره کرد و افزود: آی‌سی‌دی‌ال، ویندوز عمومی، اپراتوری، ورد، اکسل، پاور پوینت، اینترنت، گرافیک رایانه‌ای، فتوشاپ و کورل مقدماتی، فتوشاپ و کورل پیشرفته از جمله کلاس‌هایی هستند که برپا می‌شود.

صادقی با اشاره به برپایی کلاس‌های هنری گفت: خیاطی سطح یک، سطح 2 و سطح 3 در این محل برپا می‌شود که بانوان از این دوره‌ها استقبال خوبی به عمل آورده‌اند پس امیدوار هستیم در روزهای آینده امکان و فضای کافی فراهم شود تا ظرفیت افزایش یابد.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: در رشته حسابداری نیز مهارت‌های پنج گانه آموزش داده می‌شود همچنین دوره‌های زبان عمومی برای علاقه‌مندان برپا می‌شود؛ از این دوره‌های آموزشی نیز استقبال قابل توجهی به عمل آمده است.

این مسئول با بیان اینکه همه دوره‌های ذکر شده در محل خانه کارگر و به صورت رایگان برپا می‌شود ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند با ارائه کپی کارت عضویت دارای اعتبار، کپی شناسنامه، کارت ملی و یک قطعه عکس 3 در 4 در این دوره‌ها ثبت‌نام کرده و آموزش‌های مورد نیاز خود را فرا گیرند.

وی رعایت پیش‌نیاز را برای شرکت در این دوره‌ها الزامی دانست و بیان داشت: حداقل سن ثبت‌نام در دوره‌های کامپیوتر 15 سال است و برای ثبت‌نام در دوره‌های زبان عمومی نیز باید فرد دیپلم باشد چرا که آموزش‌ها در سطوح بالایی ارائه می‌شود تا فراگیر بعد از اتمام دوره به حد مناسبی از اطلاعات دست یافته باشد.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی اذعان داشت: همواره برای پویایی و بالندگی فکری و عملی جامعه هدف تلاش می‌شود به طوری که قدم برداشتن در این مسیر به معنای پذیرفتن یک مسئولیت سنگین است لیکن امیدوار هستیم خدمات آموزشی، رفاهی و درمانی خانه کارگر در بهبود وضع معیشتی جامعه زیرپوشش مؤثر واقع شود.

انتهای پیام/61002/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول