اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور

هیئت فوتبال قزوین به مصاف کرمانی‌ها می‌رود

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین که به دنبال پیروزی در آخرین بازی دور رفت مسابقات لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور است فردا به مصاف نماینده کرمان می‌رود.

هیئت فوتبال قزوین به مصاف کرمانی‌ها می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در هفته هفتم و پایانی دور رفت رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین از ساعت 15 عصر فردا در سالن شهید بابایی قزوین میزبان تیم مقاومت کرمان خواهد بود.

تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین که تا این لحظه از مسابقات با دو پیروزی، سه تساوی و یک شکست و با کسب 9 امتیاز در مکان چهارم جدول رده‌بندی گروه دوم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور قرار گرفته است، در بازی فردای خود برای جا نماندن از قافله مدعیان باید میهمان کرمانی خود را با شکست بدرقه کند.

شاگردان محمود عبداللهی در تیم هیئت فوتبال قزوین فردا برای کسب پیروزی مقابل تیم مقاومت کرمان کار راحتی را ندارند، زیرا این تیم کرمانی در حال حاضر با کسب 11 امتیاز عنوان سومی جدول را در اختیار دارد و به این راحتی‌ها امتیاز از دست نمی‌دهد.

اما بازیکنان تیم هیئت فوتسال قزوین که در بازی‌های قبلی خود نشان داده‌اند در خانه با حمایت تماشاگران خودی می‌توانند برای هر تیمی خطرناک باشند، اگر در دیدار فردای خود توپ را به خوبی در زمین به چرخش در بیاورند و با تیزهوشی دستورات تاکتیکی مربیان را در زمین پیاده کنند، می‌توانند امتیاز ارزشمند این دیدار را از آن خود کنند.

بازیکنان تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین که در این فصل از مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور با توجه به اینکه از نبود حمایت‌کننده مالی رنج می‌برند انصافاً تا این لحظه از مسابقات توانسته‌اند نتایج خوبی را به دست آورند.

گرچه انتظارات فوتسال‌دوستان قزوینی از تیم هیئت فوتبال قزوین با توجه به بازی‌های درخشان این تیم در فصل گذشته مسابقات بالا رفته است اما نباید این نکته را فراموش کرد که در این فصل از مسابقات این تیم قزوینی در گروه سختی قرار گرفته، گروهی که در آن سه تیم شیرازی دایتی، برق و صدرا به همراه تیم هیئت فوتسال اصفهان، ایستاتیس یزد و مقاومت کرمان حضور دارند.

با توجه به مشکلات زیاد تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین انتظار می‌رود که مسئولان ورزشی استان از این تیم حمایت بیشتری انجام دهند و البته از نقش تماشاگران خونگرم قزوینی هم نباید به سادگی عبور کرد زیرا آنان می‌توانند با حضور پرشور خود عرصه را بر تیم حریف تنگ کنند و موجب افزایش روحیه فوتسالیست‌های قزوینی شوند.

انتهای پیام/77004/غ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول