اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال صبا:

قرارداد بازیکنان جدید صبا در هیئت فوتبال قم ثبت شد

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: بازیکنان جدید تیم فوتبال صبا با حضور در هیئت فوتبال استان قم قرارداد خود با صبا را برای نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال به ثبت رساندند.

قرارداد بازیکنان جدید صبا در هیئت فوتبال قم ثبت شد

حسین نجاتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در حالی که زمان زیادی به آغاز بازی‌های دور برگشت دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باقی نمانده است، سه بازیکن جدید صبا با حضور در هیئت فوتبال قم قراردادشان را ثبت و امضا کردند.

وی ادامه داد: سهراب بختیاری‌زاده، میثم خسروی و ایمان رزاقی‌راد سه بازیکن جدید در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در تیم فوتبال صبای قم هستند که قرارداد آنها بر اساس توافقی که بین این بازیکنان و باشگاه صبا صورت گرفته بود، در هیئت فوتبال قم ثبت شد.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم خاطرنشان کرد: این در حالی است که صبای قم در مهلت نقل و انتقالات بین دو نیم فصل بازی‌های دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال تنها همین سه بازیکن را به خدمت گرفت و امیدواریم با نقش موثری که این بازیکنان ایفا می‌کنند در لیگ حضور قوی‌تری داشته باشیم.

وی تصریح کرد: آخرین مهلت نقل و انتقالات نیم فصل دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز دوم دی ماه اعلام شده بود و بدین ترتیب پرونده جابه‌جایی بازیکنان شنبه شب بسته شد.

نجاتی در ادامه با اشاره به وضعیت تیم فوتبال صبای قم در آستانه لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار کرد: صبای قم حدود چهار هفته سپری ‌شده از تعطیلات نیم فصل لیگ برتر برنامه‌های آماده‌سازی خود را به خوبی برگزار کرده است و با شرایط خوبی در دیدار سه‌شنبه این هفته برابر پیکان تهران قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه تمام تلاش‌های صورت گرفته برای این است که صبای قم با شرایط مطلوبی وارد دور برگشت بازی‌های لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور شود عنوان داشت: کادر فنی با تمرینات منسجمی که در نظر گرفته تلاش کرده تا صبای قم با شرایط خوبی نیم فصل دوم را آغاز کند.

صبای قم در هفته نخست دور برگشت لیگ برتر فوتبال از ساعت 15 روز سه‌شنبه پنجم دی ماه در تهران به مصاف پیکان می‌رود.

انتهای پیام/78002/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول