اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی:

افتتاح یک واحد صنعتی ملاک توسعه یک منطقه نیست

خبرگزاری فارس: نماینده ابهر و خرم‌دره در مجلس گفت: افتتاح یک کارخانه و یا واحد صنعتی ملاک تعیین‌کننده‌ای برای توسعه شهرستان نیست.

افتتاح یک واحد صنعتی ملاک توسعه یک منطقه نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، محمدرضا خان‌محمدی ظهر امروز در جمع مسئولان این شهرستان اصلی‌ترین دغدغه حوزه انتخابیه خود را رفع مشکلات اقتصادی مردم و حل کمبودهای اعتباری و تامین منابع مالی و پولی مورد نیاز صنایع موجود منطقه برشمرد و بر رویکرد منطقه‌ای برای حل مسائل و مشکلات تاکید کرد.

وی به برگزاری جلسه‌ای با اعضای کمیسیون صنایع و معادن، معاونان وزیر صنعت، معدن و تجارت در مرکز استان و شهرستان و طرح مسائل و مشکلات از زبان صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی اشاره و خاطرنشان کرد: این‌گونه نشست‌ها در رفع مشکلات مناسب است.

نماینده مردم شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی افزود: قرار است که از محل صندوق توسعه ملی مبلغی برای تامین منابع مالی و اعتباری واحدهای تولیدی اختصاص پیدا کند تا قسمتی از مشکلات واحدهای تولیدی با این رویکرد رفع شود.

وی با اشاره به موضوع اشتغال و آمار شاغلین واحدهای مختلف در سطح شهرستان خرم‌دره تصریح کرد: اعلام آمار اشتغال با مشخصات دقیق شاغلین بخش‌های تولیدی صنعتی، ملاک اصلی برای ارزیابی و ارائه تسهیلات و منابع اعتباری به فرماندهان عرصه تولید و اشتغال است.

خان‌محمدی افزود: فقط افتتاح یک کارخانه و یا واحد صنعتی ملاک تعیین‌کننده‌ای برای توسعه شهرستان نیست بلکه ارائه آمار شاغلان می‌تواند در امر برنامه‌ریزی ما را یاری کند.

وی در ادامه به موضوع گزینش مدیران شهرستانی اشاره و عنوان داشت: عزل و نصب مدیران شهرستانی بر عهده فرمانداران بوده و باید افرادی پاک دست در راس امور اداری به مردم خدمت کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر خرم‌دره، پیگیری امور و ساماندهی مسائل و مشکلات شهری را از جمله وظایف این نهاد عنوان کرد.

وی با اشاره به اعتراض‌های صورت گرفته در زمینه عملکرد شورا و شهرداری خرم‌دره خاطرنشان کرد: با توجه به اعتراض‌ها و حضور مردم در دفتر نماینده و طرح مسائل و مشکلات شهری لازم است مجموعه شهرداری و شورای اسلامی در خدمت‌رسانی به مردم بیش از پیش تلاش کنند.

خان‌محمدی افزود: هر چند وجود محدودیت‌های مالی مانع از انجام برخی امور عمرانی در شهر می‌شود ولی با این حال باید شهرداری با اتخاذ تدابیر لازم نسبت به رفع مشکلات و ساماندهی شهری اقدام کند.

انتهای پیام/73001/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول