اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان استانداری خراسان جنوبی خبر داد

کسب رتبه نخست خراسان جنوبی در اجرای طرح تحرک

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان استانداری خراسان جنوبی گفت: استان خراسان جنوبی در سال 90 رتبه نخست در اجرای طرح تحرک در بین 31 استان کشور را کسب کرد.

کسب رتبه نخست خراسان جنوبی در اجرای طرح تحرک

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، معصومه‌سادات جلیلی‌حسینی صبح امروز در جلسه کمیسیون امور بانوان بشرویه اظهار کرد: تحکیم و تعالی بنیان خانواده در وجود پربرکت زن نهاده شده است.

وی ادامه داد: طرح تحرک به فعالیت‌های مربوط به حوزه زن و خانواده شامل توانمندسازی بانوان، اشتغال خانواده، فرزندپروری، جهاد زن و آیین همسرداری برای تحکیم و تعالی بنیان خانواده اشاره دارد.

مدیرکل امور بانوان استانداری خراسان جنوبی افزود: اجرای طرح تحرک به هرگونه فعالیتی که در راستای تعالی زن و بنیان خانواده باشد، ارتباط دارد.

جلیلی‌حسینی از کسب رتبه نخست استان خراسان جنوبی در اجرای طرح تحرک در سال 90 خبر داد و گفت: این مقام در بین 31 استان کشور کسب شده است.

وی عنوان کرد: اعتبارات فرهنگی در اختیار دستگاه‌های اجرایی است که بخشی از این اعتبارات باید با نظارت کمیسیون بانوان صرف اجرای فعالیت‌هایی در راستای تحکیم خانواده شود.

مدیرکل امور بانوان استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه در پایگاه‌های بسیج حلقه‌های صالحین برای زنان خانه‌دار تشکیل شده است، اظهار کرد: همچنین با همکاری فرمانداری‌های استان شناسنامه روستاها که دربردارنده مشکلات و مسائل مربوط به روستاییان است، تهیه شده است.

جلیلی‌حسینی متذکر شد: دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های خود را هماهنگ با کمیسیون بانوان انجام دهند و از اجرای برنامه‌های موازی در اجرای طرح تحرک خودداری کنند.

در پایان این جلسه عملکرد شش ماهه ادارات شهرستان بشرویه در ارتباط با طرح تحرک ارائه شد.

انتهای پیام/69006/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول