اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور بانوان فرمانداری گتوند خبر داد

برگزاری طرح «رحمت» ویژه بانوان در گتوند

خبرگزاری فارس: مسئول امور بانوان فرمانداری گتوند از برگزاری طرح رحمت ویژه بانوان در شهرستان گتوند خبر داد و گفت: این طرح در شهرهای تابعه گتوند نیز برگزار می‌شود.

برگزاری طرح «رحمت» ویژه بانوان در گتوند

نرگس اسکندری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گتوند اظهار داشت: این طرح در شهرهای صالح شهر، گتوند، ترکالکی، جنت مکان و سماله تا پایان سال جاری اجرا می‌شود و بیش از 250 نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد.

مشاور امور بانوان فرمانداری گتوند با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی پروژه‌ای‌ برای مقاوم‌سازی اقتصاد ایران است، افزود: با توجه به نقش زنان در اقتصاد مقاومتی به عنوان مدیر سبد دارایی‌های خانواده و فرهنگ سازی در جهت استفاده از تولید داخلی با توجه به فعالیت‌های اقتصادی مختلفی که زنان انجام می‌دهند بسیار پررنگ است.

وی همچنین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص نقش زنان در تربیت فرزندان ادامه داد: نقش زنان در تربیت فرزندان بی‌بدیل است.

اسکندری خاطرنشان کرد: در خانواده، تربیت فرزندان با سبک زندگی در تمدن نوین اسلامی در هم تنیده می‌شود و باید تلاش کنیم سبک زندگی اسلامی را فرهنگ سازی کنیم.

وی تأکید کرد: توجه به این مسائل خانواده می‌تواند نقش بسیار مهمی در ارتقای فرهنگ جامعه داشته باشد و به این دلیل باید در راستای تحولات در خانواده بسیار دقیق و ریزبین‌ بود.

مسئول امور بانوان فرمانداری گتوند در پایان خاطرنشان کرد: مسائل خانواده را باید به صورت دقیق و کارشناسی شده بررسی کرد و در این باره باید از جدیدترین روش‌های منطبق بر داشته‌های بومی، اسلامی و اجتماعی استفاده کرد.

انتهای پیام/72006/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول