اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اطلاعات مازندران:

فرهنگ و اعتقادات، مؤلفه قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اطلاعات استان مازندران گفت: فرهنگ و اعتقادات، مؤلفه قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است و توانستیم این قدرت را به عراق، لبنان و افغانستان هم سرایت دهیم.

فرهنگ و اعتقادات، مؤلفه قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از رامسر، مصطفی حق‌پرست در جلسه شورای اداری که در مکان مجتمع بیمه مرکزی شهرستان برگزار شده بود، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، شکل جدیدی از قدرت در جهان به‌وجود آمد که همانند قدرت‌های شرقی و غربی نبود.

وی افزود: این حاکمیت فضایی را تشکیل داد که نفی همه باطل‌ها و ستمگری‌ها بود و برگرفته از سیره ائمه اطهار و طبیعتاً قدرت‌های شرق و غرب در برابر ما قرار گرفتند و این دشمنی‌ها تاکنون ادامه دارد.

حق‌پرست تأکید کرد: فرهنگ و اعتقادات، مؤلفه قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است و توانستیم این قدرت را به عراق، لبنان و افغانستان هم سرایت دهیم.

وی اعلام کرد: عقبه سیاسی همه گروه‌های مخالف نظام جمهوری اسلامی با وجود تفاوت‌هایشان به یک‌جا می‌رسد.

این مسئول یار غار پیامبر اکرم (ص) را مثال زد و اظهار داشت: دشمنانی در نظام داریم که به راحتی برای مردم قابل شناسایی نیستند.

وی ادامه داد: کارگزار جمهوری اسلامی ایران باید با برنامه عمل کند و مردم نتیجه خدمت و کارش را ببینند.

مدیرکل اطلاعات استان مازندران تصریح کرد: دشمن همه راه‌ها را آزموده و به نتیجه‌ای نرسیده است و تنها راهی که برایش باقی مانده این است که پشتوانه مردمی نظام را ضعیف و با روش‌های مختلف در میان مردم مؤمن و ولایتمدار ایران رسوخ کند.

حق‌پرست با اشاره به انتخابات سال 88 گفت: دشمن مشارکت مردم را در انتخابات با چشم خود دید اما با لجاجت آن را نفی و هم‌اکنون برای انتخابات پیش‌رو برنامه‌ریزی کرده است.

وی ادامه داد: باید نیروهای بسیجی و حضور بسیج را تقویت کرده و به مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در راه خدمت به مردم یاری برسانیم.

این مسئول عنوان کرد: دستگاه‌های اطلاعاتی در ایران خود را متعلق به همه مردم دانسته و وابسته به هیچ گروه سیاسی نیستند و نگاه ما نگاه مبتنی بر ولایت و رهبری نظام است.

انتهای‌پیام/86024/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول