اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور:

جمهوری اسلامی شکاف بزرگی در بین کشورهای غربی ایجاد کرد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: سیاست‌های اتخاذ شده توسط جمهوری اسلامی شکاف بزرگی در بین کشورهای غربی ایجاد کرد.

جمهوری اسلامی شکاف بزرگی در بین کشورهای غربی ایجاد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سهراب صلاحی پیش از ظهر امروز در آیین گشایش کارگاه آموزشی جنگ نرم اساتید بسیجی خوزستان در سالن آمفی‌تئاتر شهید فیروز شایان دانشکده نفت اهواز اظهار داشت: دشمن بعد از دوران دفاع مقدس وارد یک جنگ تمام عیار با جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی افزود: یکی از مهمترین کانون‌هایی که دشمن بر روی آن سرمایه‌گذاری است دانشگاه‌ها است.

این مقام مسئول به بیان راه‌های بازخوانی جنگ تمام عیار دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرداخت و گفت: در این زمینه باید اول بدانیم طرف ما در این جنگ کیست و از چه سابقه‌ای برخوردار است.

وی ادامه داد: آشنایی با ابزار مورد استفاده و هدفی که دشمن روی آن تمرکز کرده است دو راه دیگر بازخوانی جنگ تمام عیار دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

صلاحی در ادامه سابقه دشمنی آمریکا با ایران را از قبل از انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: در 200 سال اخیر غربی‌‌ها 8 جنگ صلیبی علیه جهان اسلام به راه انداختند که در 7 جنگ شکست خوردند.

وی با بیان اینکه غربی‌ها هرگاه قدرت گرفتند نوک پیکان حملاتشان به سمت جهان اسلام بوده است اظهار کرد: انگلیس در 300 سال اخیر این برنامه را اجرا کرد.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با بیان این مطلب که جمهوری اسلامی شکاف بزرگی در بین کشورهای غربی ایجاد کرده است گفت: آمریکا همیشه سیاست دو لبه‌ای را بر علیه نظام ما اتخاد می‌کند.

وی به جنایات آمریکا در عراق اشاره کرد و افزود: آمریکایی‌ها در عراق کارهایی انجام داده‌اند که اگر کمی غیرت داشته باشند نباید تا ده‌ها سال حرفی از حقوق بشر را بر زبان جاری سازد.

صلاحی اضافه کرد: در زندان ابوغریب عراق کارهایی انجام داده‌اند که داد خود امریکایی‌ها نیز درآمد.

انتهای پیام/2329/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول