اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همگام با جشنواره تئاتر بسیج کشور

استقبال شاهرودی‏ها از تئاتر سمنان / «لالایی گل لاله» خوانده شد

خبرگزاری فارس: نمایش «لالایی گل لاله» کاری از هنرمندان سمنانی در نخستین روز اجرای بخش کودک و عروسکی دهمین جشنواره تئاتر بسیج به روی صحنه رفت و مورد استقبال مردم هنردوست شاهرود قرار گرفت.

استقبال شاهرودی‏ها از تئاتر سمنان / «لالایی گل لاله» خوانده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، مصطفی باقرآبادی کارگردان این نمایش زیبا که با موضوع سوگواره‏ای بر شهادت حضرت علی‏اصغر(ع) اجرا شد، صبح امروز از حضور پرشور تماشاگران تشکر کرد و گفت: این حضور فعال مردم مایه دلگرمی هنرمندان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه متن نمایش همواره قلقلکم می‏داد، خاطرنشان کرد: همه ما به عنوان یک مسلمان وظیفه داریم تا به ادای دین خود نسبت به واقعه عاشورا بپردازیم؛ اما قطعا گوشه‏ای از آن واقعه مهم را نیز بیان نکردیم.

باقرآبادی ادامه داد: اصلا از کار راضی نیستم؛ چون دیر به شاهرود رسیدیم. استرس باعث شد تا از دکور، نور و موسیقی به اندازه 50 درصد هم رضایت نداشته باشم ولی اذعان می‏کنم که بچه‏های گروه خیلی تلاش کردند.

وی با اشاره به اینکه چه ما باشیم چه نباشیم تئاتر زنده است، گفت: کار «قصه شهر بی‏خواب» به کارگردانی بنده در حالی آماده اجراست که خوشبختانه تاکنون توانسته عناوین منتخب استانی و موسیقی آن برتر منطقه‏ای را کسب کند.

به گفته وی، بازیگران این نمایش مانند بهرام رامه و بهروز عشقی در جشنواره‏های استانی و منطقه‏ای کار کرده‏اند وحائز رتبه‏های مختلفی شده‏اند.

جشنواره تئاتر بسیج به صورت دوسالانه برگزار می‌شود و 91 نفر در قالب 10 گروه از نفرات برگزیده مسابقات استان‌های سراسر کشور به این جشنواره راه یافته‌اند.

این جشنواره در بخش نوجوان و عروسکی و با موضوعات دفاع مقدس، ایثار و شهادت، بیداری اسلامی، اجتماعی با دید فرهنگی و طنز در شهرستان شاهرود برگزار می‌شود.

اختتامیه جشنواره 30 دی ماه در سالن تئاتر شهر با حضور مهمانان کشوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2249/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول