اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام:

انتخابات آتی مظهر بصیرت و موقعیت‌شناسی ملت است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: انتخابات آتی مظهر بصیرت و موقعیت‌شناسی ملت است.

انتخابات آتی مظهر بصیرت و موقعیت‌شناسی ملت است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان ظهر امروز در گردهمایی پیشکسوتان دفاع مقدس در شهرستان ملکشاهی اظهار داشت: انتخابات آینده مظهر تجسم بصیرت، موقع‌شناسی و حضور آگاهانه مردم در حمایت از نظام خواهد بود.

وی با تجلیل از ایثارگری دلاورمردان رزمنده در دوران دفاع مقدس ادامه داد: پاسداری کسوت مقدسی است که مورد احترام خاص امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب بوده است.

جلیلیان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بازنشستگان را جزو خانواده باعظمت سپاه می‌دانند، تصریح کرد: باید تا آخر عمر به عنوان سرباز ولایت در همه عرصه‌ها حضور فعال و مؤثر داشته باشیم.

وی با مقایسه دوران دفاع مقدس و شرایط امروز، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس و دوران جنگ مقابله با دشمن راحت‌تر بود اما در شرایط فعلی دشمن در عرصه‌های مختلفی اعم از جنگ نرم، جبهه اقتصادی و ... در تقابل با ملت ایران است و جهاد در این عرصه‌ها ساز و کار مناسب خود را لازم دارد.

وی ادامه داد: در این میدان پیچیده، بصیرت و اتحاد حول محور ولایت، روحیه صبر، مقاومت، ایثار و از خودگذشتگی از جمله عوامل موفقیت در این میدان است.  

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای مجلس در حوزه شمالی استان اشاره کرد و گفت: انتخابات آینده هم برای نظام و هم برای دشمنان انقلاب اسلامی از اهمیت فراوانی برخوردار است.

وی در ادامه به ترجیح مصالح نظام و اصول و ارزش‌ها بر منافع شخصی و قبیله‌ای در انتخابات پیش رو تأکید کرد و اظهار داشت: انتخابات آینده مظهر تجسم بصیرت، موقع‌شناسی و حضور آگاهانه مردم در حمایت از نظام خواهد بود و دشمنان داخلی و خارجی را مأیوس خواهد کرد.

انتهای پیام/2246/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول