اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه خطاب به مدیران

برنامه‌های کلیشه‌ای و بی‌محتوا در دهه فجر برگزار نشود

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه با اشاره به اهمیت برگزاری جشن‌های دهه فجر تصریح کرد: برنامه‌های این دهه باید باشکوه هر چه تمام برگزار شوند و برنامه‌های کلیشه‌ای و بی‌محتوا برگزار نشود.

برنامه‌های کلیشه‌ای و بی‌محتوا در دهه فجر برگزار نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ابراهیم جعفری عصر امروز در حاشیه نشست شورای اداری شهرستان کهگیلویه که به منظور استقبال از دهه فجر برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی دستاوردهای فرهنگی بسیار مهمی را برای ما به ارمغان داشته که حفظ این دستاوردهای از وظایف مهم همه مردم و مسئولان است. 

فرماندار کهگیلویه 22 بهمن را برگ زرینی در تاریخ کشور ایران معرفی کرد و گفت: آشنا کردن نسل جوان با ارزش‌های انقلاب مهم‌ترین وظیفه ستاد بزرگداشت دهه فجر است.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: دهه مبارک فجر بهترین زمان برای اثبات کارآمدی نظام است و مردم و مسئولان وظیفه دارند دلایل این مهم را تبیین و بازگو کنند.

وی در ادامه از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست تا با برگزاری برنامه‌های متنوع زمینه حضور و مشارکت پر شور مردم در جشن دهه انقلاب را فراهم کنند.

جعفری ادامه داد: در اجرای برنامه‌های دهه فجر مدیران دستگاه‌ها باید فلسفه پیروزی انقلاب اسلامی را بازخوانی کرده و مجدد ارزش‌گذاری کنند.

فرماندار کهگیلویه در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراها ابراز داشت: دشمنان قسم‌خورده نظام به دنبال دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات هستند و برای رسیدن به این هدف دست به هر کاری خواهند زد.

جعفری بیان داشت: یکی از دسیسه‌های اصلی دشمن در تمام انتخابات‌ها که در طول انقلاب انجام گرفت این بود که از حضور پررنگ مردم پای صندوق‌های رأی جلوگیری کند.

نماینده دولت در شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: تمام مدیران و دستگاه‌های اجرایی باید در بحث انتخابات با حفظ بی‌طرفی زمینه مشارکت حداکثری مردم را فراهم آورند.

جعفری تأکید کرد: حضور باشکوه مردم در انتخابات، قانون‌مندی و اجتناب از هر گونه جانبداری باید ملاک کار همه مسئولان در انتخابات باشد.

فرماندار کهگیلویه ابراز داشت: هیچ استخدامی در ادارات بدون آزمون رسمی نباید صورت گیرد چرا که این مسئله باعث بروز شائبه‌های فراوان در بین مردم شده است.

انتهای پیام/82008/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول