اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به کارگردانی امید نیاز اجرا می‎شود

تئاتر 1+1 در جشنواره سی و یکم تئاتر فجر

خبرگزاری فارس: تئاتر 1+1 کار مشترک امید نیاز کارگردان اصفهانی و گوگیلمو پاپا در جشنواره سی و یکم تئاتر فجر اجرا می‎شود.

تئاتر 1+1 در جشنواره سی و یکم تئاتر فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هنرمندان اصفهانی همچون گذشته در جشنواره فجر امسال حضور  دارند و علاوه بر مرغ و پله به نویسندگی و کارگردانی آزاده کمال بروجردی در بخش تئاتر خیابانی و تئاتر بخش شماره 6 به نویسندگی و کارگردانی پیمان کریمی تئاتر 1+1 که تولید مشترک ایران و ایتالیا است در بخش مسابقه بین‎الملل سی و یکمین جشنواره تئاتر فجر شرکت دارد.

تئاتر 1+1 توسط گوگیلمو پاپا و امید نیاز کارگردانی شده و روایت‌گر دو انسان است که از دو سرزمین متفاوت به طور اتفاقی با یکدیگر برخورد کرده و بر سر سرزمینی جدید با یکدیگر رقابت می‎کنند.

اجتماعی بودن ، پرهیز از انزوا و از بین بردن مرزها از مهم‌ترین اهداف محتوایی این اثر است که به همراه گوگیلمو پاپا روی صحنه سی و یکمین جشنواره تئاتر فجر می‎برد.

گوگیلمو پاپا از مشهورترین بازیگران و کارگردانان ایتالیایی است که تاکنون آثاری همچون قطرات کوچک و طوفان را در کشورهای مختلف از جمله آمریکا، انگلیس و ایتالیا به روی صحنه برده است 

امید نیاز نیز از کارگردانان و بازیگران فعال عرصه تئاتر است که می‎توان به اجرای تئاتر راز کوچه 24 در کشورهای آلمان،  اتریش، سوئیس و هلند به دعوت یونیسف و حضور در سمینار بین‎المللی اسیتج در دانشگاه هنر بوینس آیرس آرژانتین و حضور در فستیوال‎های مختلف بین‎المللی اشاره کرد.

به گزارش فارس، تئاتر 1+1 بعد از اجرا در جشنواره تئاتر فجر در بهار سال آینده در کشورهای انگلیس و ایتالیا به روی صحنه خواهد رفت.

انتهای پیام/2301/ج20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول