اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رضایی در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد

هدفمندی یارانه‌ها به مسئله‌ای سیاسی تبدیل شده است

خبرگزاری فارس: دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام گفت: متاسفانه هدفمندی یارانه‌ها که مسئله‌ای اقتصادی بوده امروز به مسئله‌ای سیاسی تبدیل شده است.

هدفمندی یارانه‌ها به مسئله‌ای سیاسی تبدیل شده است

محسن رضایی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی فارس در مشهد، با اشاره به برخی زمزمه‌ها مبنی بر آغاز فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها اظهار کرد: متاسفانه شاهدیم که هدفمندی یارانه‌ها به مسئله‌ای سیاسی تبدیل شده در حالی که مسئله‌ای اقتصادی بشمار می‌رود.

وی افزود: معتقدم با سیاسی شدن هدفمندی یارانه‌ها احتمال اینکه این حرکت خوبی که شروع شده از مسیر خود خارج شود، وجود دارد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: توصیه می‌کنم طرفین ماجرا، دولت و مجلس اجازه دهند جلسه‌ای از اقتصاددان‌ها تشکیل شده و به جای اینکه مجلس یا دولت اقدامی یک طرفه انجام دهند، اقتصاددان‌ها تصمیم گیرند و طرحی را ارائه کنند و سپس این طرح به مجلس رفته و برای ادامه هدفمندی یارانه‌ها مورد تصویب قرار گیرد.

سیستم فشار اقتصادی و امنیتی بر ایران، سیستم جدید دولت اوباما

رضایی در ادامه با اشاره به برخی تهدیدات نظامی مطرح شده از سوی رژیم صهیونیستی گفت: بین آمریکا و اسرائیل بر سر مسئله ایران اختلافاتی از قبل وجود داشته و الان نیز همچنان این اختلافات وجود دارد؛ البته خط‌مشی دولت اوباما این است که ایران با فشار امنیتی و اقتصادی مواجه شود.

هر نوع حمله نظامی به ایران خلاف سیاست‌های اوباما است

وی خاطر نشان کرد: البته در این میان دولت اسرائیل و جمهوری‌خواهان آمریکا طرفدار حمله نظامی به ایران هستند ولی از آن جایی که هر نوع حمله‌ نظامی خلاف سیاست‌های اوباماست، قطعا اسرائیل در صورت حمله به ایران در انزوا قرار می‌گیرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان با بیان اینکه سیستم جدیدی که در دولت اوباما بوده سیستم فشار اقتصادی و امنیتی به ایران است، یادآور شد: در صورت حمله اسرائیل، فرصت مناسبی برای ایران فراهم می‌شود که پاسخ این اقدام اسرائیل را بهتر و محکم‌تر دهد؛ بنابراین بعید می‌دانم آن‌ها قصد داشته باشند شانس خود را در این زمینه آزمایش کنند.

انتهای پیام/70009/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول