اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی زرند عنوان کرد

اختصاص 25 میلیارد ریال به طرح‌های دامپروری‌‌ زرند

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زرند گفت: 25 میلیارد ریال اعتبار برای راه‌اندازی‌ طرح‌های دامپروری در شهرستان زرند اختصاص یافت.

اختصاص 25 میلیارد ریال به طرح‌های دامپروری‌‌ زرند

‌‌سید‌علی امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زرند اظهار داشت: 25 میلیارد ریال اعتبار برای راه‌اندازی 64 طرح ‌مختلف دامپروری در شهرستان زرند اختصاص یافت.

وی ادامه داد: این طرح‌ها شامل پروار‌بندی گوسفند‌‌، مرغداری گوشتی و پرورش گاو شیری است که 43 طرح‌ 100 تا 150 میلیون ریال تسهیلات‌ از طریق کارگروه توسعه بخش کشاورزی به تصویب رسیده ‌که در مرحله راه‌اندازی هستند.

امیری افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال 100 نفر به طور مستقیم ایجاد می‌شود که نقش به سزایی در افزایش تولید مواد لبنی و پروتئینی شهرستان دارد.

وی همچنین از اختصاص 8 میلیارد ریال اعتبار به 82 طرح جدید دامداری در جلسه کارگروه توسعه کشاورزی‌ شهرستان زرند خبر داد.

امیری بیان کرد: متقاضیان برای جذب تسهیلات مورد نیاز به بانک عامل معرفی شده‌اند که با راه‌اندازی این واحدهای جدید زمینه اشتغال حدود 150 نفر به طور مستقیم ایجاد می‌شود.

وی باز‌پرداخت تسهیلات را هفت و هشت ساله و با کار‌مزد هفت درصد اعلام کرد و گفت: 76 واحد گاوداری صنعتی و نیمه‌صنعتی با بیش از 850 رأس، 40 واحد پروار‌بندی گوسفند با 2 هزار راس، سه واحد مرغ تخم‌گذار با 70 هزار قطعه، 93 واحد مرغ گوشتی‌ با تولید سالانه بیش از هزار تن، دو واحد پرورش شترمرغ با ظرفیت 100 قطعه، پنج واحد کبک و بلدرچین با ظرفیت 30 هزار قطعه و 9 باب استخر پرورش ماهی با تولید سالانه 9 تن در شهرستان زرند وجود دارد.

انتهای پیام/80022/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول