اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری صورت گرفت

کلنگ‌‌زنی طرح انتقال آب سد چغاخور در بروجن

خبرگزاری فارس: طرح انتقال آب از سد چغاخور به صنایع شرق چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز با حضور استاندار این استان کلنگ‌زنی شد.

کلنگ‌‌زنی طرح انتقال آب سد چغاخور در بروجن

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌اصغر عنابستانی پیش از ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی سامانه انتقال آب از سد چغاخور به صنایع شرق استان اظهار داشت: باید منابع آب در استان مدیریت صحیح شود چراکه در این ‌ارتباط‌ در سال‌های اخیر بی‌توجهی شده و ضروری است تا پروژه‌های استفاده بهینه آب در استان اجرا شود.

وی افزود: تاکنون پروژه‌های آب در این استان مانند حفر تونل و روش‌های انتقال آب با هدف مصرف در خارج استان بوده است.

عنابستانی، وظیفه مسئولان را خدمت‌رسانی به مردم عنوان کرد و گفت: مسئولان باید این فرصت را غنیمت بشمارند و افرادی که قصد خدمت‌رسانی به مردم را داشته باشند عرصه و فرصت لازم برایشان وجود دارد.

این مسئول ادامه داد: برای انجام امور باید اولویت‌بندی صحیح کرد و از تمام ظرفیت‌ها به ویژه ظرفیت‌های مردمی در راستای انجام امور استفاده شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری، مردمی کردن اقتصاد را از راه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی برشمرد و تصریح کرد: در شرایط کنونی که در واقع در یک جنگ اقتصادی با دشمن قرار داریم ضروری است تا با مردمی کردن اقتصاد، از این مرحله سخت نیز به سلامت عبور کرد.

عنابستانی در ادامه با اشاره به فتنه 88‌ خاطرنشان کرد: این فتنه از مدت‌ها قبل طراحی شده بود و هدف آن فریفتن عوامل داخلی برای براندازی نظام بود.

وی، سخت کردن عرصه زندگی و معیشتی مردم را از مهم‌ترین اهداف تحریم‌های اقتصادی دشمن دانست و اظهار داشت: دشمن بعد از ناکامی در فتنه 88، سعی دارد با ایجاد تحریم‌های اقتصادی کارآمدی نظام را زیر سوال ببرد.

این مسئول با اشاره به طرح انتقال آب سد چغاخور، بیان داشت: طول این مسیر 23 کیلومتر است و قطر لوله‌های انتقال آب نیز 900 میلی‌متر است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: روش انتقال آب، سقلی است و نوع لوله‌ای که در این پروژه استفاده شده GRP با دبی حدود 350 لیتر در ثانیه است.

عنابستانی، زمان اجرای این پروژه را دو ماه پیش‌بینی کرد و گفت: برای تکمیل این پروژه اعتباری افزون بر 62 میلیارد ریال نیاز است.

انتهای پیام/68006/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول