اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای پژوهشی دفتر تحقیقات کاربردی ناجا استان بوشهر

4 طرح پژوهشی با محوریت امنیتی، انتظامی تصویب شد

خبرگزاری فارس: در پنجمین جلسه شورای پژوهشی فرماندهی انتظامی استان بوشهر چهار طرح پژوهشی با محوریت امنیتی، انتظامی تصویب شد.

4 طرح پژوهشی با محوریت امنیتی، انتظامی تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فرمانده انتظامی استان بوشهر صبح امروز در این جلسه نقش تحقیقات و پژوهش را برای تحقق نظم و امنیت مایه رشد و ترقی سازمان دانسته و افزود: امروزه پژوهش به عنوان اساس کار نیروی انتظامی تبدیل شده است.

حیدر عباس‌زاده با اشاره به عملکرد ارائه شده در خصوص فعالیت هشت ماهه دفتر تحقیقات کاربردی استان بوشهر اظهار داشت: برای نیل به امنیت پایدار و احساس امنیت مطلوب در جامعه نیاز به پلیس دانش بنیان است.

وی با تجلیل از اعضای شورای پژوهشی دفتر تحقیقات کاربردی استان بوشهر گفت: حل مسائل انتظامی از اهداف کلی دفتر تحقیقات است و اعضای شورای پژوهشی به رویکرد توصیفی در پژوهش‌ها باید اهمیت بیشتری دهند. 

عباس‌زاده در ادامه بیان داشت: پلیس امروزه از پتانسیل‌های موجود مراکز علمی و دانشگاهی استان به عنوان سرمایه اجتماعی استفاده می‌کند.

در این نشست پژوهش‌های بررسی عوامل موثر بر احساس امنیت اجتماعی در بین شهروندان با تاکید بر نقش نیروی انتظامی استان بوشهر، بررسی آسیب‌پذیری فرماندهی انتظامی بوشهر از دیدگاه پدافند غیرعامل، بررسی عوامل اقتصادی موثر بر قاچاق کالا از دیدگاه بازرگانان بوشهر و تالیف کتاب "وظایف پلیس در مبارزه با قاچاق از دیدگاه قانون جدید مبارزه با قاچاق" (رضا زنگنه عینالو کارشناسی ارشد) مورد پذیرش قرار گرفت.

پنجمین جلسه شورای پژوهشی فرماندهی انتظامی استان بوشهر به ریاست سردار حیدر عباس‌زاده فرمانده انتظامی استان و با حضور سرهنگ ملک‌زاده عضو هیئت علمی دانشگاه علوم انتظامی و اعضای درون و برون سازمانی برگزار شد.

انتهای پیام/66006/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول