اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عطاریان:

هسته‌های پژوهشی در موسسه امام رضا(ع) راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: کارشناس پژوهش موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) از برگزاری کارگاه‌های روش تحقیق و تشکیل هسته‌های پژوهش در این موسسه خبر داد.

هسته‌های پژوهشی در موسسه امام رضا(ع) راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع)، حجت‌الا‌سلام سعید عطاریان اظهار داشت: معاونت پژوهش مؤسسه امام رضا(ع) با همکاری معاونت آموزش این مؤسسه با هدف توانمندسازی و تقویت فرهنگ پژوهش برنامه کارگاه‌های آموزشی را با بهره‌گیری از اساتید مبرز و توانمند برگزار می‌کند.

وی افزود: این کارگاه‌ها برای مهارت‌افزایی در انجام پروژه‌های علمی و پژوهشی همچون تألیف مقالات علمی، پایان‌نامه‌ و... ابزاری مناسب و ضروری است.

وی ادامه داد: از آنجا که نتایج ملموس و کاربردی از دستاوردهای چنین دوره‌هایی است دانش‌پژوهان که در صدد اخذ واحد پایان‌نامه هستند باید این دوره‌ها را گذرانده و مهارت‌های لازم را کسب کنند.

کارشناس پژوهش موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) با بیان اینکه به شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها گواهینامه پایان دوره اعطا خواهد شد، تصریح کرد: از این رو لازم است دانش‌پژوهان ارجمند هرچه سریع‌تر برای ثبت‌نام و شرکت در این دوره‌ها به واحد پژوهش مراجعه کنند.

وی از تشکیل هسته‌های پژوهش در این موسسه خبر داد و گفت: به منظور حمایت از دانش‌پژوهان مستعد و فراهم آوردن زمینه‌ای مناسب برای فعالیت‌های علمی و ترویج فرهنگ پژوهشی و همکاری‌های علمی در قالب گروه، هسته‌های پژوهشی در دوره‌ها و گرایش‌های مختلف علمی در این مؤسسه در آینده‌ای نزدیک آغاز به کار خواهد کرد.

عطاریان ابراز داشت: این هسته‌ها متشکل از گروهی از دانش‌پژوهان بین سه تا هفت نفر بوده و با ثبت‌نام و پر کردن فرم مربوطه به صورت رسمی تشکیل و آغاز به کار می‌کند.

وی اضافه کرد: این هسته‌ها با انتخاب یک موضوع پژوهشی زیر نظر یکی از اساتید مؤسسه شروع به کار کرده و پس از تقسیم کار داده‌های گردآوری شده توسط اعضای گروه، زیر نظر مدیر هسته، بررسی و تنظیم شده و محصول تلاش جمعی اعضای هسته به صورت مقاله برای چاپ در مجلات معتبر آماده‌سازی خواهد شد.

عطاریان خاطرنشان کرد: مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) با در نظر گرفتن امتیازات و تسهیلات ویژه‌ای از هسته‌های پژوهشی حمایت‌های مادی و معنوی خواهد کرد.

انتهای پیام/2258/ج/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول