اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

باشکوه بودن انتخابات مشتی بر دهان دشمنان است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: برگزاری باشکوه انتخابات سال آینده مشتی بر دهان دشمنان است.

باشکوه بودن انتخابات مشتی بر دهان دشمنان است

سردار جهانبخش کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: ملت شریف ایران با بصیرت، آگاه، انقلابی و ولایت‏مدار هستند.

وی با اشاره به اینکه مردم جمهوری اسلامی ایران همیشه در صحنه حاضر بوده و حماسه آفریده‏اند، خاطرنشان کرد: مردم به ویژه با حضور فعال و گسترده خود در دوره‏های مختلف انتخاباتی حماسه‏های بی‏نظیری خلق کرده‏اند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه امیدواریم در انتخابات سال آینده نیز با توجه به منویات مقام معظم رهبری مردم کشور حضور فعال، باشکوه و با شور و نشاطی داشته باشند، تصریح کرد: برگزاری انتخابات پرشور مشت محکم دیگری بر دهان دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایران است.

*دهه فجر امسال باشکوه‏تر از قبل برگزار می‏شود

وی با تاکید بر اینکه با توجه به در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری مراسم ویژه دهه فجر سال‌جاری باشکوه‏تر از سال‏های گذشته برگزار می‏شود، اضافه کرد: در حال حاضر اردوگاه کفر با اردوگاه اسلام مبارزه تمام عیار دارد.

سردار کرمی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در زمینه‏های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی سعی در تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارند، ادامه داد: امروز در اوج مبارزه با دشمنان قرار داریم.

*هدف دشمنان تضعیف نظام است

وی با تاکید بر اینکه تضعیف و از بین رفتن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مهمترین هدف دشمنان است، تصریح کرد: ملت ایران در طول 33 سال پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل فتنه‏ها و توطئه‏های مختلف دشمنان ایستادگی کرده‏اند.

*اجرای برنامه با نوای کاروان در زنجان

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری مراسم و برنامه‏های مختلفی توسط بسیج استان به مناسبت دهه فجر، اذعان داشت: اجرای برنامه با نوای کاروان از مهمترین برنامه‏های پیش‏بینی شده برای ایام دهه فجر در استان زنجان محسوب می‏شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه با نوای کاروان یک برنامه فرهنگی، معنوی و با نشاط است، خاطرنشان کرد: نمایشگاهی نیز در این زمینه در استان دایر می‏شود.

انتهای پیام/730006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول