اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر رودبار خبر داد

برگزاری مسابقه قرآنی حفظ سوره فجر در رودبار

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته مساجد و تشکل‌های اسلامی ستاد دهه فجر رودبار از برگزاری مسابقه قرآنی حفظ سوره فجر همزمان با دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

برگزاری مسابقه قرآنی حفظ سوره فجر در رودبار

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، حجت‌الاسلام ابراهیم عباسپور عصر امروز در جمع اعضای کمیته مساجد و تشکل‌های اسلامی ستاد دهه فجر این شهرستان، اظهار کرد: انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل امروز بقای دستاوردهای انقلاب را به همراه دارد.

وی آشنایی جوانان با اهداف شکل‌گیری انقلاب اسلامی را ضروری دانست و افزود: حضور جوانان در دهه فجر در برقراری پیوند بین ارزش‌های انقلاب با نسل امروز جامعه مهم است.

این مسئول از برگزاری گفتمان‌های دینی جوان همزمان دهه فجر خبر داد و اذعان کرد: این گفتمان‌ها با موضوع دهه فجر و انقلاب اسلامی در سطح مدارس شهرستان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری سه محفل معنوی انس با قرآن خبر داد و اضافه کرد: این مراسم‌ها به همت اداره تبلیغات اسلامی و با همکاری امام جمعه لوشان با همکاری موسسات قرآنی کوثر و نورالمهدی در مسجد جامع رستم‌آباد و با همکاری سپاه و امور بانوان فرمانداری در مهدیه سپاه رودبار برگزار می‌شود.

عباسپور، نقش مساجد را در اجرای برنامه‌های فرهنگی ایام‌الله دهه فجر مهم دانست و یادآور شد: همزمان با ورود امام خمینی(ره) به میهن سرودهای انقلابی از مساجد شهرستان پخش می‌شود.

وی طنین‌انداز شدن ندای الله‌اکبر در شب 22 بهمن ماه را یکی دیگر از برنامه‌های شاخص مساجد رودبار عنوان کرد و متذکر شد: این مراسم همزمان با سراسر کشور در رودبار اجرا می‌شود.

رئیس تبلیغات اسلامی رودبار، ادامه داد: آسیب‌ها و هجمه‌های وارده از طرف دشمنان به اسلام و انقلاب توسط روحانیون در گفتمان‌ها مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد.

وی از برگزاری مسابقه قرآنی حفظ سوره فجر همزمان با دهه فجر خبر داد و افزود: این مراسم با همت موسسه قرآنی کوثر رستم‌آباد در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

عباسپور، غبارروبی گلزار شهدا، تشویق نسل جوان به‌ویژه دانش‌آموزان برای شرکت در برنامه‌های دهه فجر و برگزاری مراسم دعای ندبه در 20 بهمن امسال با همکاری شورای اسلامی و شهرداری لوشان را از دیگر برنامه‌های کمیته مساجد و تشکل‌های اسلامی رودبار برشمرد.

ا‌نتهای پیام/84001/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول