اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه دارالقرآن سیستان و بلوچستان در هتک حرمت قرآن توسط نظامیان آمریکایی

دشمن با اهانت به قرآن به دنبال التیام زخم کهنه خود است

خبرگزاری فارس: دارالقرآن‌الکریم تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در هتک حرمت به قرآن کریم توسط نظامیان آمریکایی در بیانیه‌ای اعلام کرد: دشمن با پاره کردن، آتش زدن و اهانت به قرآن کریم زخم کهنه خود را التیام می‌بخشد.

دشمن با اهانت به قرآن به دنبال التیام زخم کهنه خود است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، در این بیانیه آمده است: دشمنان اسلام و قرآن کریم بار دیگر ضعف و زبونی خود را با آتش زدن قرآن کریم و سوزاندن منبر در منطقه اینجرلیک استان آدانا کشور ترکیه به جهانیان ثابت کردند، قرآن کریم کتاب آسمانی مسلمانان، پیام‌آور بیداری مظلومان عالم و قیام در مقابل ظالمان و حاکمان مستبد جهان است و این پیام در اقصی نقاط عالم موجب بیداری ملل مسلمان و حتی غیرمسلمان شده است و دشمن با پاره کردن، آتش زدن و اهانت به قرآن کریم زخم کهنه خود را التیام می‌بخشد. 

این بیانیه می‌افزاید: آنان با این اعمال شنیع و ددمنشانه در صدد شکسته شدن قداست قرآن کریم و خستگی ملل مسلمان در محکومیت به این اعمال هستند که راهپیمایی و تظاهرات مردم و محکوم کردن عاملان جنایت، خون تازه‌ای را در رگ‌های جامعه اسلامی به جریان می‌اندازد و رسوایی جدیدی را برای عاملان آن به دنبال دارد. 

دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان ضمن محکومیت این عمل شنیع و غیرانسانی نظامیان آمریکایی خواستار محاکمه عاملان این جنایت و اتخاذ موضع روشن و شفاف حاکمان ممالک اسلامی در قبال این تحرکات مداوم دشمنان قرآن کریم و دین مبین اسلام می‌باشد.

 انتهای پیام/75002/ج/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول