اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی ‌زنجان تاکید کرد

‌استفاده از ظروف یکبار مصرف با منشأ گیاهی

خبرگزاری فارس: مدیر گروه بهداشت محیط معاون دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به گسترش استفاده از ظروف یکبار مصرف در سطح جامعه گفت: تاکید بر استفاده از ظروف یک بار مصرف با منشأ گیاهی از تاکیدات بهداشتی محسوب می‌شود.

‌استفاده از ظروف یکبار مصرف با منشأ گیاهی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان جمال ناصحی عصر امروز در جلسه کار‌گروه امنیت غذایی استان زنجان با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با شهرداری و نظام پزشکی در مورد ساماندهی زباله‌های عفونی در شهر زنجان اظهار داشت: این جلسات تاکنون نتیجه‌ای نداشته است.

وی به تشکیل کمیته استانی و شهرستانی برای نظارت بر بهداشت عمومی اشاره کرد و افزود: این کمیته برای هماهنگی درون‌گروهی تشکیل شده است.

مدیر گروه بهداشت محیط معاونت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به تشکیل اکیپ‌های نظارتی در معاونت بهداشت این دانشگاه اشاره کرد و گفت: در این راستا هشت اکیپ دو نفره تشکیل شده است.

وی به راه‌اندازی شماره تلفن 1490 اشاره کرد و گفت: این شماره تلفن برای پیگیری و به نتیجه رساندن شکایت‌های مردمی راه‌اندازی شده است.

ناصحی نظارت و تشدید بازرسی‌ها از سرویس‌های بهداشتی در مراکز خدماتی را از جمله برنامه‌های معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرد.

وی نظارت و تشدید بازرسی از اماکن ارائه مواد غذایی و وسایط نقلیه حمل و نقل این مواد را از دیگر برنامه‌های معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان عنوان کرد.

مدیر گروه بهداشت محیط معاونت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان اضافه کرد: ساماندهی مراکز ارائه مواد غذایی با هماهنگی بین‌بخشی با ارگان‌های دیگر از برنامه‌های پیش‌روی این معاونت است.

وی با اشاره به گسترش استفاده از ظروف یکبار مصرف در سطح جامعه گفت: استفاده از ظروف یکبار مصرف با منشأ گیاهی از تاکیدات بهداشتی محسوب می‌شود.

ناصحی با اشاره به موارد مشاهده شده از عرضه مواد غذایی غیر‌بهداشتی در نمایشگاه‌های برگزار شده در سطح استان افزود: عملکرد نمایشگاه‌ها در این باره باید ارزیابی شود.

انتهای پیام/73004‌/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول