اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه عملیاتی حمزه سید‌الشهدا (ع):/2

پاسداری از سیرت انقلاب اولی‌تر از صورت آن است

خبرگزاری فارس: فرمانده قرارگاه عملیاتی حمزه سید‌الشهدا (ع) گفت: پاسداری از سیرت انقلاب اسلامی اولی‌تر از صورت آن است، چرا که امروز دشمن کمر همت بسته تا ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را مورد تاخت و تاز خود قرار دهد.

پاسداری از سیرت انقلاب اولی‌تر از صورت آن است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار سرتیپ پاسدار محمدتقی اوصانلو صبح امروز در یادواره شهدای کربلای 4 و 5 در حسینیه ثار‌الله سپاه اردبیل با اعلام اینکه نباید بگذاریم سیرت انقلاب اسلامی بشکند و تنها به صورت آن افتخار کنیم، اظهار داشت: اگر در این دام دشمن گرفتار آییم به عربستانی شبیه می‌شویم که تنها از اسلام صورتی ظاهری باقی مانده و سیرتی مشاهده نمی‌شود چرا که حرکت و اقدام آنها خطری برای آمریکایی‌ها و دشمنان به همراه ندارد.

این مسئول ادامه داد: همان‌گونه که رزمندگان ما برای رفتن به روی مین سبقت می‌گرفتند، باید در انهدام باندهای فساد اخلاقی، مالی و اقتصادی که با این حربه می‌خواهند جوانان‌مان را منحرف کنند به مقابله برخاسته و زهر دشمن را از بین ببریم.

وی به آمادگی نیروهای مسلح و آحاد مردم در دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن اشاره کرد و ابراز داشت: اگر دشمن به حرکتی غیرعقلانی دست بزند حماسه‌ای همانند کنگره 16 میلیونی اربعین حسینی را خلق خواهیم کرد و منطقه را برای دشمن به آتشگاه نابودی و تسلیم تبدیل خواهیم کرد.

در 17 ماه گذشته در مناطق مرزی شمال غرب کشور حتی یک تیر نیز شلیک نشده است

فرمانده قرارگاه عملیاتی حمزه سید‌الشهدا (ع) در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در سال گذشته در عملیاتی که علیه گروهک منافقین پژاک در شمال غرب کشور داشتیم به خوبی شاهد جانفشانی رزمندگان در مقابله با خصم بودیم به طوری که رزمندگان ما در یک نقطه با دشمن بیش از 12 ساعت رزم تن به تن داشتند که در نهایت آنها را وادار به تسلیم و حتی خودکشی کردند.

اوصانلو افزود: ما حتی اجازه ندادیم یک وجب از خاک کشورمان در این هجوم مرزی مورد تهدید و تعرض قرار گیرد و در پیرانشهر و سردشت با بهره‌گیری از توان نیروهای رزمی خود ضربه‌ای مهلک به پیکره استکبار و ایادی تحت حمایت آنها زدیم.

وی ادامه داد: بعد از این عملیات که 37 نفر از گروه‌های تروریستی تلف و شش نفر نیز مجبور به خودکشی شدند، دشمن به خوبی به قدرت و صلابت جمهوری اسلامی ایران پی برد، به طوری که از 26 شهریور سال گذشته تاکنون در چهار استان آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه و ایلام حتی دشمن یک تیر نیز شلیک نکرده است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس ابراز داشت: دشمن جرات نمی‌کند با این آمادگی‌ها و پیام رزمندگان ما که در حقیقت تبعیت از ولایت فقیه و هوشیاری و بصیرت است به این کشور هجوم آورده و یا بخواهد این ملت را در تنگنا قرار دهد.

اوصانلو گفت: اگر دشمن امروز زمین‌گیر شده است به خاطر حفظ آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است که بسیجیان دلاور، سپاهیان، ارتش و نیروهای انتظامی استکبار جهانی را به خاک ذلت کشاندند.

وی یکی دیگر از وظایف سپاه و بسیج را رسیدگی به محرومان آن هم در مناطق مرزی و تقویت مردم‌داری و ساده‌زیستی توصیف کرد و اظهار داشت: دشمن امروز نه از باب نظامی بلکه از باب شیطنت‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی وارد کشورمان شده تا بتواند ملت ایران را به تسلیم وادار کند.

این فرمانده سپاه بیان داشت‌: دشمن امروز با حربه فساد اخلاقی، اقتصادی و خسته و فرسوده کردن مردم به جنگ جمهوری اسلامی ایران آمده است تا بتواند مقاصد خود را پیاده کند.

ساکتین در برابر انحراف، خائنین به ملت هستند

اوصانلو در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: امروز راه جهادی ما دفاع از انقلاب اسلامی، حرمت گذاشتن به خون شهدا و جلوگیری از هرگونه انحراف است چرا که ساکتین امروز بزرگ‌ترین خیانت را مرتکب می‌شوند.

این مسئول افزود: ما باید جلوی انحرافات را در هر منصب،‌ مقام و مرتبه‌ای که باشیم، بگیریم و نگذاریم عده‌ای خط قرمز‌ها را بشکنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی حمزه سید‌الشهدا (ع) دانشجویان را به هوشیاری بیشتر فراخواند و گفت: دانشجوی ما نباید به خاطر نمره قادر نباشد جلوی استاد خود که خطوط قرمز نظام و ارزش‌های اسلامی را زیر‌پا می‌گذارد، بایستد و اجازه ندهد چنین خیانتی به جامعه اسلامی روا داشته شود.

اوصانلو تصریح کرد: جوانان بسیجی و حزب‌اللهی ما باید در برابر انحراف‌ها اعم از اخلاقی و اعتقادی ایستادگی کنند و در کنار آن عموم مردم نیز اجازه ندهند خیانتی در این کشور که شهدا برای آن جانفشانی کرده‌اند، روا داشته شود.

این فرمانده ارشد سپاه به اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی در کشور به عنوان یک خیانت آشکار به حق و حقوق ملت اشاره کرد و بیان داشت: در جایی که مسئولان حرکتی برای کشف و اعلام فساد اقتصادی و مالی نمی‌کنند، مردم باید موارد را اعلام کنند که این اعلام کردن خود جهادی بزرگ‌تر از جهاد دفاع مقدس است.

وی یادآور شد: هر کس در این میدان سکوت اختیار کند در حقیقت به نظام و همنوعان خود خیانت کرده است و بالاتر از آن به شهدا و رزمندگان سلحشور اسلام و راه پر رهرو آنها جفا روا داشته است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در پایان اظهار داشت: امروز همه ما باید در میدان با ولایت‌مداری و بصیرت حاضر باشیم و اجازه ندهیم سیرت انقلاب که یک اصل اساسی است، بشکند چرا که این سیرت همان حفظ اصول اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه است که دشمن با حیله و نیرنگ می‌خواهد آن را بد نام کند.

انتهای پیام/62005/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول