اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام‌الله دهه فجر صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 14 طرح در برزک کاشان

خبرگزاری فارس: بخشدار برزک از افتتاح و بهره‌برداری 14 طرح عمرانی و فرهنگی شهر برزک در ایام‌الله دهه فجر امسال خبر داد.

بهره‌برداری از 14 طرح در برزک کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، غلامرضا محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از این تعداد طرح، چهار مورد به پروژه‌های عمرانی اختصاص دارد و 10 طرح نیز در گروه طرح‌های فرهنگی قرار می‌گیرد.

وی افزود: بهره‌برداری از ساختمان دهیاری‌های دو روستای سادیان و ویدوج و افتتاح خانه‌های عالم در دو روستای آزران و ازوار از جمله طرح‌های عمرانی است.

این مسئول با بیان اینکه این پروژه‌ها با اعتبار 2 میلیارد و 390 میلیون ریال افتتاح می‌شود، ابراز داشت: یک میلیارد و 644 میلیون ریال این اعتبار از محل اعتبارات استانی و 746 میلیون ریال آن هم از طریق اعتبارات داخلی تأمین شده است.

محمدی تصریح کرد: برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی فرهنگی سیاسی با بسیجیان در سطح پایگاه‌های بسیج بخش برزک، برگزاری برنامه‌های متنوع در مساجد توسط کانون‌های فرهنگی و هنری در طول دهه فجر، اختصاص 10 دقیقه اول کلاس‌های درس به مباحث دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط فرهنگیان از جمله این برنامه‌های فرهنگی است.

وی افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، مراسم عطرافشانی و غبارروبی گلزار مطهر شهیدان راه حق، رژه موتوری بسیجیان در سطح شهر برزک، آذین‌بندی سر درب ادارات شهر و روستا، برپایی ایستگاه‌های صلواتی توسط هیئت‌های مذهبی و کانون‌های فرهنگی مساجد، نورافشانی آسمان در شب پیروزی انقلاب اسلامی همراه با ندای الله اکبر و برگزاری مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های فرهنگی شهر برزک در ایام الله دهه فجر است.

بخشدار برزک در ادامه با اشاره به اجرای طرح‌های فرهنگی شهرداری برزک در دهه فجر حضور اقشار مختلف شهروندان در برنامه‌های دهه فجر به ویژه راهپیمایی 22 بهمن را خواستار شد و افزود: در حال حاضر که دشمنان با اعمال انواع تحریم‌های اقتصادی و تهاجمات فرهنگی سعی در ضربه به نظام انقلاب اسلامی و ایران و ایجاد تردید نسبت به انقلاب و آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی در افکار عمومی به خصوص نسل جوان را دارند با شکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر وظیفه و رسالت انقلابی همگان است.

محمدی، راه‌اندازی فتنه‌ها و دسیسه‌های مختلف دشمن در مقابله با نظام جمهوری اسلامی و جلوگیری از پیشرفت کشور را متذکر شد و گفت: بزرگداشت دهه فجر و عرضه پروژه‌های عمرانی به دستان توانمند جوانان متخصص و متعهد ایرانی برای اثبات استقلال و خودکفایی ایران و ایرانی بدون وابستگی به تخصص، علم و ابزار کارشناسان خارجی ضروری است.

انتهای پیام/2406/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول